"ים מדר רוקד את המשחק, הוא שחקן שיכול ללכת ל-NBA"

ים מדר
ים מדר | מסך

פיני גרשון התראיין ל-103FM והחמיא לרכז שמנסה להשיג חוזה בבוסטון סלטיקס. על הצלחת נבחרת ישראל הצעירות, המנהל המקצועי של איגוד הכדורסל אמר: "השיטה שלנו מצליחה ורואים את זה בתוצאות"

(גודל טקסט)

נבחרות הכדורסל הצעירות של ישראל נמצאות במגמת עלייה מתמדת בשנים האחרונות. אחרי הזכיות של נבחרת העתודה באליפות אירופה והחזרה של נבחרת הנוער לדרג א' ביבשת, השתיים רשמו הופעות מוצלחות גם בקיץ הנוכחי ושחקן שכיכב בנבחרת עד גיל 20 לפני שנתיים, ים מדר, מתדפק בימים אלה על דלתות ה-NBA כשהוא משתתף בליגת הקיץ במטרה להשיג חוזה מובטח בבוסטון סלטיקס. פיני גרשון, המנהל המקצועי של איגוד הכדורסל, התראיין אתמול (שלישי) ל-103FM והתייחס לשני הנושאים הללו.

האזינו לראיון

גרשון דיבר על סיכוייו של מדר להשתלב בסגל הסלטיקס, בין השאר על הרקע הדיווחים על כך שדניס שרודר הגרמני, שמשחק בעמדת הרכז בדיוק כמו מדר ונחשב לשחקן מוכח ב-NBA, מתקרב לחתימה בבוסטון: "אני לא כל כך זוכר איך שרודר היה בגיל של ים מדר. אבל אני יכול להגיד שים מדר, לפי המשחק שלו אתמול והשחקנים ששיחקו על המגרש בתפקיד שלו, ההבדל הגדול בינו לבין האחרים זה שהוא רוקד את המשחק", אמר גרשון.

מאמן מכבי ת"א לשעבר המשיך: "שם זה לא הפועל תל אביב. זה שחקנים פיזיים, שמפוצצים אותך ומפרקים אותך בשביל לקחת את התפקיד שלך. כולם שם רוצים NBA ומשחקים אגרסיבי. עם הערמומיות שלו, היכולות ומה שהוא מסוגל לעשות היום והפוטנציאל לשיפור שיש לו, הוא שחקן שיכול ללכת ל-NBA".

על הצלחת הנבחרות הצעירות הוסיף גרשון: "לפעמים הצלחה תלויה גם בשנתון של שחקנים, הקיץ הזה שמחתי שאין יורדות ובסוף הגענו למקומות שני וראשון. השיטה שלנו מצליחה והתוצאות נראות, יש לנו מאמנים טובים מאוד, השנה שלושה ממאמני הנוער והעתודה שלנו כבר מאמנים בליגת העל"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי