החוזה מתרחק: ים מדר לא קלע, בוסטון הביסה את דנבר 82:107

ים מדר
ים מדר | Chris Elise / Contributor

ליגת הקיץ: 16 דקות פושרות מאוד לרכז, הישראלי שחילק אסיסט אחד והיה השחקן עם מדד הפלוס/מינוס הכי פחות טוב בקבוצה (8-). הסלטיקס השתמשו בחריגת השכר כדי להחתים את דניס שרודר

(גודל טקסט)

דווקא אחרי הפתיחה המעודדת של ליגת הקיץ, ים מדר חווה הלילה (בין שלישי לרביעי) תסכול רב. רכז הפועל תל אביב שמקווה להשיג חוזה בבוסטון, רשם את הופעתו השנייה בליגת הקיץ, ובניגוד למשחק הראשון מול אטלנטה אותו סיים עם 8 נקודות והרבה מחמאות, מול דנבר זה נראה הרבה פחות טוב. מדר עלה שוב מהספסל ושוב הסתפק ב-16 דקות, אבל הפעם סיים אותן ללא נקודות (0 מ-3 מהשדה), נחסם פעמיים, רשם אסיסט בודד לעומת שני איבודים והיה השחקן עם מדד הפלוס/מינוס הכי פחות טוב בקבוצה (8-).

מדר התקשה מול הפיזיות של הסגל של דנבר, שמלבד שחקן השנה השנייה הענק בול בול (26 נקודות ו-9 ריבאונדים) כולל גם כמה פרצופים מוכרים לחובבי הכדורסל הישראלי, כמו אקס מכבי תל אביב טאריק בלאק (4 נקודות) ושחקני הפועל באר שבע לשעבר סמאג'ה כריסטון (2) וקיילב אגאדה (לא קלע).

מדר יקווה להותיר שוב רושם חיובי במשחק הבא של הסלטיקס מול אורלנדו בלילה שבין חמישי לשישי, אבל עוד לפני כן נראה שסיכוייו לקבל חוזה מובטח בבוסטון הצטמצמו משמעותית. הלילה סיכמה בוסטון עם דניס שרודר, ומלבד עיבוי מצבת הרכזים שלה, השתמשה גם ב-5.9 מיליון הדולרים שמוקצים לקבוצה כחריגת שכר כדי להחתימו.

במצב הנוכחי, החוזה המובטח היחיד שמדר יוכל לקבל הוא חוזה מינימום לשנתיים, וכדי לעשות זאת בוסטון תצטרך לחתוך את אחד השחקנים מהסגל שמונה כעת 15 שחקנים. לחילופין הוא יוכל למלא את המשבצת הפנויה האחרונה של הסלטיקס לחוזה דו כיווני, אבל חוזה כזה נראה הרבה פחות אטרקטיבי ועשוי להביא אותו לקבוצת הג'י ליג של הסלטיקס.

ים מדר
ים מדר | Garrett Ellwood / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי