למרקוס אולדרידג' קיבל אישור לחזור וצפוי לחתום בנטס

שחקן סן אנטוניו ספרס למרקוס אולדרידג' | GettyImages, Elsa

דיווח: הפורוורד שהודיע על פרישה באפריל בעקבות בעיות לב קיבל היתר לחזור לשחק וצפוי לחזק את הקבוצה של נאש, שצפויה להחתים גם את פול מילסאפ

קבוצות: ברוקלין נטס
(גודל טקסט)

בארצות הברית טוענים כי למרקוס אולדרידג, שנאלץ בעל כרחו להודיע על פרישה בחודש אפריל האחרון בשל בעיות בלבו, קיבל אישור מהרופאים לשוב לשחק כדורסל. הפורוורד בן ה-36, שנבחר שבע פעמים לשחק באולסטאר וכיכב שש שנים בסן אנטוניו צפוי לחזור לברוקלין, אשר במדיה שיחק בעונה שעברה, לפני שלקח הפסקה מכדורסל.

בנוסף, לפי דיווח של העיתונאי שאמס צ'רניה מהאתלטיק, ברוקלין עשתה צעד משמעותי נוסף לחיזוק הקבוצה כאשר סיכמה עם הפורוורד/סנטר פול מילסאפ ששיחק בארבע השנים האחרונות בדנבר והפך לשחקן חופשי בקיץ הנוכחי לאחר שסיים את חוזהו עם הנאגטס. סוכנו של מילסאפ אישר כי אכן הושג סיכום בין השחקן לנטס.

שחקן דנבר נאגטס פול מילסאפ
יחזק את הנטס? מילסאפ | אימג'בנק GettyImages, Dustin Bradford

על פי הדיווח, מילסאפ שקל הצעות מארבע קבוצות נוספות, ביניהן הקליפרס, הווריירס והבולס – אך בסוף החליט השחקן שנבחר ארבע פעמים לשחק באולסטאר ללכת על הצעתה של ברוקלין. הנטס צירפו הקיץ עד כה את פאטי מילס האוסטרלי, ג'אבטו קרטר וג'יימס ג'ונסון, יחד עם הגארד הרוקי קאם תומאס.

מילסאפ החל את קריירת ה-NBA שלו ביוטה בעונת 2006/7 לאחר שנבחר במקום ה-47 בדראפט על ידי הג'אז. הוא השלים חמש עונות בסולט לייק סיטי, לפני שעבר לאטלנטה, אשר במדיה שיחק ארבע עונות, במדיה נתן את עונותיו ההתקפיות הטובות ביותר, כאשר את עונת 2016/17 סיים עם 18.1 נקודות למשחק בממוצע.

ב-2015 הגיע עם ההוקס לגמר המזרח תוך כדי שהוא קולע 15.2 נקודות למשחק בפלייאוף, בעוד בעונת 2019/20 הגיע עם הנאגטס לגמר המערב. בעונת הרוקי שלו עם יוטה גם נטל חלק בגמר המערב אליו העפילה קבוצתו, אך אז כמעט ולא היה משמעותי.