עוד כוכב יחבור לקונטנדרית? ג'ון וול בדרך החוצה מיוסטון

ג'ון וול יוסטון מול פול ג'ורג' | רויטרס

הרוקטס נעתרו לבקשתו של הרכז בן ה-31 לא להיות חלק מהקבוצה עד שיימצא טרייד ראוי עבורו. הקליפרס והלייקרס הוזכרו כמועמדות. גורדון חתם על חוזה חדש בדנבר וירוויח 92 מיליון דולר

קבוצות: יוסטון רוקטס
(גודל טקסט)

עוד כוכב NBA יחבור לאחת הקבוצות שטוענות לכתר? לפי "האתלטיק", ג'ון וול הגיע להסכמות עם יוסטון על כך שלא ימשיך בקבוצה, ויתאמן בנפרד עד שיימצא טרייד עבורו. הרוקטס נמצאים בעיצומו של תהליך בנייה מחדש ולמרות שניסו לשכנע את וול בן ה-31 להמשיך בקבוצה בשנה הקרובה על תקן המבוגר האחראי, הוא הביע את רצונו לעבור לקבוצה שאפתנית יותר, וראשי הרוקטס נעתרו לבקשתו.

וול חתום על אחד החוזים הבעייתיים ביותר בליגה, ונותרו לו שנתיים נוספות בו עם שכר כולל של 91.7 מיליון דולר, כולל אופציית שחקן להאריך את החוזה בעונה נוספת תמורת 47.4 מיליון דולר. זה עלול להפוך אותו לסחורה בעייתית בשוק, במיוחד לאור היסטוריית הפציעות העשירה שלו, אולם הרוקטס מקווים שבכל זאת יצליחו למצוא קבוצה בכירה שמעוניינת בוול.

שחקן יוסטון רוקטס ג'ון וול
מי תקבל אותו? ג'ון וול | אימג'בנק GettyImages, Bob Levey

עד כה הוזכרו הקליפרס, הלייקרס, ההיט והניקס כמועמדות לצרף את וול, שרשם בעונה שעברה 40 משחקים במדי יוסטון והעמיד ממוצעים של 20.6 נקודות, 6.9 אסיסטים ו-3.2 ריבאונדים למשחק, כשהוא מוכיח שהקרע בגיד אכילס ממנו סבל בעבר נמצא מאחוריו.

ארון גורדון דנבר נאגטס מול פורטלנד
נשאר בדנבר. ארון גורדון | רויטרס

בעניין אחר, ארון גורדון חתם על חוזה חדש בדנבר נאגטס לארבע שנים, במהלכן ירוויח 92 מיליון דולר. הפורוורד בן ה-25, שהגיע במהלך העונה בטרייד מאורלנדו מג'יק, מחזיק באופציית שחקן לעונת 2025/26. בשבע עונות בליגה, גורדון העמיד ממוצעים של 12.7 נקודות, 6.3 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים למשחק.