קליי תומפסון צפוי לשוב לסגל גולדן סטייט ווריירס בחג המולד

קליי תומפסון שחקן גולדן סטייט ווריירס | GettyImages, Lachlan Cunningham

הקלע מתאושש מהפציעה הקשה בגיד האכילס והקבוצה הודיעה כי ייקח חלק במחנה האימונים לקראת פתיחת העונה. תאריך היעד אחרי שנתיים היעדרות: 25.12.2021

(גודל טקסט)

לפני כשלושה חודשים פורסם שקליי תומפסון התאמן לראשונה מאז שנפצע קשה בגיד האכילס, פציעה שבעקבותיה החמיץ את כל העונה שעברה, אבל נראה שחזרתו מרגישה קרובה מתמיד. תומפסון, כידוע, ממתין לשוב למגרשים כבר מעל שנתיים, מאז קרע את הרצועה הצולבת במשחק מספר 6 בגמר פלייאוף 2019 מול טורונטו רפטורס, אבל לפי הודעה רשמית של גולדן סטייט ווריירס, הוא מתקדם בשיקום ובהחלט ניתן לצפות לראותו העונה על הפרקט.

"קליי תומפסון, שהחמיץ את שתי העונות האחרונות בגלל קרע ברצועה הצולבת ברגל שמאל וקרע באכילס ברגל ימין, התקדם בהליך השיקום הקיץ והוא צפוי לחזור לעונת 2021-22", נכתב בהודעה הרשמית.

לפי ESPN, אמנם לא נראה את תומפסון בן ה-31 על הפרקט כבר בפתיחת ה-NBA בעוד כשלושה שבועות, אבל הוא עשוי לשוב לקראת משחקי חג המולד – כשלמעשה המטרה היא לשתפו במשחקי החג ב-25 בדצמבר. תומפסון אמנם עורך אימונים חלקיים ואישיים וצפוי גם להשתתף בתרגילים שתעבוד עליהם הקבוצה במהלך מחנה האימונים הקרוב, אבל עדיין ישנן פעולות כמו קפיצה שהוא טרם קיבל את אישור הצוות הרפואי לבצע.

עדכון נוסף מהווריירס היה בנוגע לג'יימס וייסמן, שלא יהיה כשיר לפתיחת העונה. הבחירה מספר 2 בדראפט 2020 שבעונת הרוקי קלע 11.5 נקודות בממוצע וקטף 5.8 כדורים חוזרים, נפגע בברכו ב-10 באפריל ועדיין נמצא בהליכי שיקום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי