אנדרו וויגינס מסרב להתחסן נגד קורונה, יקבל פטור על רקע דתי?

אנדרו וויגינס, שחקן גולדן סטייט ווריירס | GettyImages, Will Newton

בגולדן סטייט חוששים שהשחקן לא יוכל לעמוד לרשותם במשחקי הבית, אך הוא עומד על דעתו בכל מחיר. ראשי ה-NBA עשויים להעניק לו אישור חריג

(גודל טקסט)

האם אנדרו וויגינס ימצא את עצמו מחוץ לסגל גולדן סטייט ווריירס בעקבות התנגדותו להתחסן נגד קורונה? לפי הפרסומים הלילה (בין רביעי לחמישי) בארצות הברית, בקבוצה מודאגים מכך שהשחקן מסרב להתחסן, גם לנוכח האפשרות שייאסר עליו לקחת חלק במשחקי הקבוצה.

בסן פרנסיסקו הכניסה לאירועי תרבות במקומות סגורים מותרת למחוסנים ולמחלימים בלבד, ועל כן החשש הוא שהרשויות יאסרו עליו ליטול חלק במשחקי הקבוצה הביתיים ובאולמות נוספים ב-NBA בהם הכניסה מאושרת למחוסנים בלבד.

למרות כל האמור לעיל, ההערכה היא שבסופו של דבר יזכה וויגינס לאישור חריג מראשי ה-NBA בשל סירובו להתחסן מסיבות שנוגעות לדת. במשרד הבריאות בסן פרנסיסקו הבהירו כי אין בכוונתם להתייחס לסוגיה ושמבחינתם האיסור תקף, אלא אם ראשי ה-NBA אכן יתנו לו את אותו פטור על רקע דתי.

וויגינס, שנבחר ראשון בדראפט 2014 וכידוע הגיע לווריירס לפני כשנה וחצי ממינסוטה טימברוולבס, עלול להפסיד מעל 350 אלף דולר על כל משחק שיחמיץ, אם התרחיש אכן יתממש, אבל הוא אינו משנה את דעתו בשום מחיר. לאחרונה, לבקשת הקבוצה ובתיווכה, נפגש השחקן עם רופא שנחשב למומחה בתחום החיסונים, אולם גם פגישה זו לא סייעה לווריירס לשכנע את וויגינס לשנות את דעתו ולהתחסן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי