שחקנית קולנוע טוענת: "ווילט צ'מברליין כפה עלי מין אוראלי"

ווילט צ'מברליין | Brian Bahr /Allsport

קסנדרה פיטרסון כתבה בספר זיכרונות חדש שפרסמה: "למה לא ברחתי? כשאדם בגובה 2.15 מטר ובמשקל של 135 ק"ג אוחז בצוואר, אין הרבה מה לעשות". כדורסלן העבר האגדי שמת ב-1999, נודע כרודף שמלות וטען ששכב עם 20 אלף נשים

(גודל טקסט)

שחקנית הקולנוע קסנדרה פיטרסון, טוענת שכדורסלן העבר האגדי ווילט צ'מברליין, אנס אותה בביתו, בזמן מסיבה אותה אירח בשנות ה-70. פיטרסון בת ה-70 פירסמה לפני כשבוע ספר זיכרונות ובו סיפרה על הטראומה שרודפת אותה כבר עשרות שנים, ושאותה חשפה רק בפני בעלה לשעבר, מארק פירסון.

פיטרסון התפרסמה בעיקר בזכות התפקיד הראשי בקומדיית האימה Elvira: Mistress of the Dark (בתרגום חופשי: "אלווירה, גברת האופל"), אבל הופיעה בעשרות תפקידים נוספים בסרטים וסדרות טלוויזיה. בספר שלה שיצא לאור ב-21 בספטמבר, פיטרסון טוענת שבמהלך אותה מסיבה, צ'מברליין הזמין אותה לחוות דעה על ארון הבגדים שלו, אבל עד מהרה הוא כפה עליה לבצע בו מין אוראלי.

"למה לא צרחתי, נאבקתי או ברחתי? כשאדם בגובה 2.15 מטר ובמשקל של 135 ק"ג אוחז בצוואר שלך בשתי ידיות, אין הרבה מה לעשות", כתבה פיטרסון, "תלונה במשטרה? הייתי שחקנית מובטלת עם עבר של רקדנית במופעים בלאס וגאס. זו הייתה מילה שלי מול מילה של כוכב ספורט ענק, למי היו מאמינים?".

השחקנית קסנדרה פיטרסון
שמרה על הטראומה בסוד במשך עשרות שנים | אימג'בנק GettyImages, Michael Tullberg

במרוצת השנים, צ'מברליין פיתח מוניטין של רודף שמלות. ב-1991 הוא פרסם ספר זיכרונות בעצמו ובו טען שהוא שכב עם 20 אלף נשים. פיטרסון הזכירה את העניין הזה בספר שלה וכתבה: "אני חייבת לתהות עם כמה מאותן נשים, יחסי המין היו בהסכמה".

צ'מברליין שמת ב-1999 בגיל 63, נחשב עד היום לאחד מגדולי הכדורסלנים בכל הזמנים. הוא זכה בשתי אליפויות NBA עם לוס אנג'לס לייקרס, נבחר שלוש פעמים ל-MVP של העונה הסדירה ופעם נוספת ל-MVP של סדרת הגמר. עד היום הוא מחזיק בלא מעט שיאי NBA, ביניהם קליעת 100 נקודות במשחק בו פילדלפיה ווריירס והוא גברו על ניו יורק ניקס 147:169 במרץ 1962.