אימון מלא לאבדיה, לוושינגטון נותר חודש למימוש האופציה לעונה הבאה

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה | GettyImages, Will Newton

עם חזרתו מפציעה, הישראלי השלים את האימון הראשון במחנה האימונים. הוויזארדס צריכים להודיע עד ה-31 לאוקטובר אם הם מממשים את האופציה על העונה השלישית בחוזה

(גודל טקסט)

קבוצות ה-NBA החלו בהכנות לקראת העונה החדשה שתצא לדרכה ב-19 באוקטובר, וגם בוושינגטון וויזארדס של דני אבדיה ההכנה בעיצומה. הפורוורד הישראלי, שעומד לפתוח עונה שנייה בליגה, ממשיך בהתאוששות מהפציעה, לאחר שסבל משבר מאמץ בקרסול באפריל האחרון.

קווינטון מאיו, הכתב שמסקר את הוויזארדס, עדכן כי אבדיה השלים היום (שלישי) את אימון פתיחת העונה של הקבוצה, בבשורה שבוודאי תעודד את הישראלי ואת ראשי הוויזארדס. מי שנעדר מפתיחת ההכנות הוא רוי האצ'ימורה, לאחר שהקבוצה הודיעה לפני ימים ספורים כי הוא יעדר בתקופה הקרובה בשל סיבות אישיות.

שחקני וושינגטון וויזארדס דני אבדיה, רוי האצ'ימורה
הראשון השלים אימון, השני נעדר. אבדיה והאצ'ימורה | GettyImages, Will Newton

בראדלי ביל סיפר לאחר האימון כי "היה יום טוב ומרגש". על המאמן החדש של הקבוצה, ווס אנסלד ג'וניור, סיפר הכוכב: "יש קול חזק, הוא שם הרבה דגש על הצד ההגנתי. כל האימון עסק בהגנה".

נשוב לאבדיה, ולעובדה שלוויזארדס נותר כחודש (עד ה-31 באוקטובר) על מנת לממש את האופציה לעונה הבאה בחוזה של דני אבדיה. על פי חוקי הליגה, עם תחילת העונה השנייה של שחקנים ב-NBA, קבוצותיהם צריכים להודיע אם הם מממשים את האופציה לעונה שלישית, ועם תחילת העונה השלישית עליהם להחליט אם לממש את האופציה לעונה הרביעית, האחרונה בחוזה הרוקי.

אם וושינגטון תחליט שלא לממש את האופציה על שחקנה הישראלי, אבדיה יהפוך בקיץ הבא לשחקן חופשי בלתי מוגבל ויוכל לחתום על חוזה בכל קבוצה ובכל סכום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי