בן סימונס מוכן להיעדר כל העונה אם פילדלפיה לא תעבירו בטרייד

בן סימונס שחקן פילדלפיה סיקסרס | אימג'בנק GettyImages, Kevin C. Cox

הפורוורד נחוש לעזוב את הסיקסרס "בכל מחיר" ולא יהסס להחמיץ זמן ממושך כדי לקבל את מבוקשו. המטרה: לעבור לקבוצה שתיבנה סביבו

(גודל טקסט)

בן סימונס ממשיך לנסות לכפות את דרכו החוצה מפילדלפיה. הפורוורד הרב-גוני נחוש לעזוב את הסיקסרס, ולפי הדיווחים בארצות הברית מחפש קבוצה שתבנה את ההתקפה סביבו. לפי קווין אוקונור מ"דה רינגר", סימונס מבין שבמדי פילדלפיה הוא תמיד יישאר כינור שני, וישחק תפקיד משני לצידו של ג'ואל אמביד דומיננטי.

לכן החליט לעבור לקבוצה אחרת, לא חשוב מה יהיה המחיר. מינסוטה וסקרמנטו הן נכון לעכשיו המועמדות העיקריות להנחית את סימונס בטרייד, אבל ספק אם הן יוכלו לגבש חבילה שתהיה אטרקטיבית מספיק מבחינת הסיקסרס.

כך או כך, לפי הדיווחים בארצות הברית סימונס מוכן ללכת ראש בראש עם הסיקסרס עד שיעבירו אותו בטרייד. רמונה שלבורן מ-ESPN מדווחת שסימונס מסכים גם לא לשחק במשך עונה שלמה אם פילדלפיה לא תעביר אותו בטרייד כרצונו. סימונס נמנע עד כה מלהתייצב למחנה האימונים של הסיקסרס ואין לו שום כוונה לעשות זאת.

"מקורבים לסימונס אומרים לי, 'בתרחיש הכי גרוע שיכול להיות, ייקח שנה עד שיעבירו אותו בטרייד. האם הוא מוכן להמתין כל הזמן הזה בלי לשחק? התשובה היא בהחלט כן", סיפרה שלבורן.