הלייקרס במאזן 4:0: ווסטברוק ממשיך לאבד, בחמישי הבכורה של השלישייה הגדולה

ראסל ווסטברוק, לוס אנג'לס לייקרס | רויטרס

סגל הכוכבים של הלייקרס מקרטע בקדם העונה: ווסטברוק ממשיך לאבד ("מזל שזה לא נרשם"), ווגל צריך זמן, לברון, דייויס וראס מתכוננים למשחקם הראשון יחד

(גודל טקסט)

לוס אנג'לס לייקרס מקווה להחזיר העונה את תואר האליפות למועדון, עם קבוצת הכוכבים הוותיקים החדשה שהתגבשה לה בעיר, אבל הבוקר (שני) הלייקרס נפלו למאזן 4:0 במשחקי ההכנה כשהפסידו 123:94 לפיניקס. כמו בכל משחקי ההכנה שלה עד עתה, הלייקרס הגיעו עם סגל חסר, והלילה נאלצו להסתדר בלי לברון ג'יימס, טיילן הורטון טאקר ומאליק מונק (בעוד שהסאנס שיחקו בלי דווין בוקר), אבל גם עם אנתוני דייויס, ראסל ווסטברוק וכרמלו אנתוני – הלייקרס פשוט לא מצליחים לנצח.

דייויס סיים עם 19 נקודות, כרמלו סיים עם 17 נקודות ב-16 דקות (5 מ-7 מהשלוש), אבל הלייקרס פיגרו ב-10 הפרש אחרי הרבע הראשון, הפסידו 37:20 את הרבע השלישי, ובסופו של דבר הובסו ב-29 הפרש, במשחק שבו פיניקס שלטה 36:56 בריבאונד.

אנתוני דייויס לוס אנג'לס לייקרס
יקח זמן. דייויס | רויטרס

הבשורה הטובה מבחינת הלייקרס ואוהדיה היא שעל פי אנתוני דייויס, הוא, ווסטברוק ולברון (להלן: השלישייה הגדולה) ישתפו פעולה וישחקו ביחד לראשונה העונה ביום חמישי בלילה מול גולדן סטייט בהכנה. עוד ציין דייויס שהוא ישחק בעמדה 5. "אנחנו פשוט לוקחים את זה משחק אחרי משחק עם החבר'ה האלה", אמר המאמן פרנק ווגל, "ונראה מה הם רוצים לעשות".

ראסל ווסטברוק סיים עם 8 נקודות ב-3 מ-12 מהשדה, ושוב ניהל משחק בצורה לא יציבה: הוא סיים עם 5 אסיסטים, אבל גם עם 9 איבודים, אחרי שבמשחק בקודם סיים עם 6 איבודי כדור, כשהוא ולברון שיחקו ביחד לראשונה. "יש לנו זמן, העונה אפילו עוד לא התחילה", אמר ווסטברוק, "נצטרך זמן כדי להכיר אחד את השני. האיבודים? מזל שהם לא נספרים… זה עניין של תזמון, החברים צריכים להכיר את הטיימינג שלי, המהירות, הקצב. טוב שאני עושה אותם עכשיו ולא במהלך העונה. לאורך כל הקריירה שלי, אף פעם לה היה לי קדם עונה טוב, כך שזה לא מדאיג אותי".