בן סימונס הפתיע את הסיקסרס, שניצחו 104:115 את ברוקלין

שחקני פילדלפיה סיקסרס | GettyImages, Mitchell Leff

האוסטרלי הגיע למשחק נגד הנטס ללא הודעה מוקדמת והחל בסדרת הבדיקות לקראת הצטרפותו בחזרה לקבוצה, שטיילה לניצחון במפגש ההכנה

(גודל טקסט)

אחרי הדיווחים אתמול (שני) על כך שבן סימונס עשוי להצטרף בחזרה לפילדלפיה סיקסרס לקראת תחילתה של עונת ה-NBA, הכוכב האוסטרלי הפתיע את קבוצתו הלילה, כשהתייצב מבלי להודיע לאף אחד למשחק ההכנה נגד ברוקלין נטס, אותו ניצחה פילי 104:115.

כתב ESPN אדריאן ווג'נרובסקי דיווח שסימונס הגיע לוולס פארגו ארנה, האולם הביתי של הסיקסרס, וערך בדיקת קורונה שלמעשה מהווה התחלה של תהליך החזרה לשורות הקבוצה. כזכור, הרכז החרים את השבועיים הראשונים בקדם העונה, לאחר שעדכן את ראשי פילדלפיה על כך שהוא לא מתכוון לשחק יותר בקבוצה ומעוניין לעבור בטרייד. כעת, הסיקסרס מקווים שסימונס יחזור לשחק מיד אחרי שיסיים את סדרת הבדיקות שפרוטוקול ה-NBA מחייב, אולם עדיין לא בטוח שכך יהיה.

במשחק עצמו, שבו נפגשו שתיים מן המועמדות לאליפות החוף המזרחי, הקבוצה המארחת ברחה ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון והספיקה כבר להוביל בהפרש של 29 נקודות בתחילת הרבע הרביעי, לפני שברוקלין מזערה נזקים. הנטס חסרו את קיירי אירווינג, עוד שחקן סורר, אך קיבלו יכולת מעודדת מקווין דוראנט וג'יימס הארדן, שקלעו 23 ו-21 נקודות בהתאמה. פורקאן קורקמאז הטורקי הוביל את קלעי פילדלפיה עם 27, אנדרה דראמונד רשם 16 וג'ואל אמביד תרם 14 בשמונה דקות על הפרקט.

בסך הכל נערכו הלילה שבעה משחקי הכנה בליגה הטובה בעולם. מיאמי היט ניצחה 103:104 דרמטי את שארלוט הורנטס, יוטה ג'אז דרסה 96:127 את ניו אורלינס פליקנס לוס אנג'לס קליפרס הובסה 128:100 על ידי מינסוטה טימברוולבס, ללא פול ג'ורג', רג'י ג'קסון ומרכוס מוריס.