גולדן סטייט מועמדת לאליפות? בינתיים ההנהלה מתסכלת את הכוכבים

שחקני גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי, דריימונד גרין | GettyImages, Thearon W. Henderson

וויגינס בטוח שהווריירס יכולים להפתיע וללכת עד הסוף, גם קר מעלה את הרף, אבל קרי וגרין מופתעים: למה אייברי בראדלי שוחרר?

(גודל טקסט)

אחת הקבוצות המסקרנות ב-NBA בעונה הקרובה, שתצא לדרך בין שלישי לרביעי, היא ללא ספק גולדן סטייט. הווריירס מגיעים ל-2021/22 עם תקוות מחודשות, אחרי עונה אותה סיים סטף קרי כמלך הסלים, ועם ציפייה רבה לקאמבק של קליי תומפסון שאמור לחזור למגרשים במהלך העונה אחרי שנתיים בחוץ. בסן פרנסיסקו מקווים שהקסם המיוחד של סטף, קליי ודריימונד גרין ישוחזר ויניב תוצאות משופרות ביחס לשנים האחרונות, שהיו קצת פחות תחרותיות.

למעשה, יש בקבוצה מי שמוכן לדבר אפילו על אליפות. "עם כל הכלים שיש לנו, אנחנו בהחלט קבוצה בקליבר של אלופה", טען אתמול אנדרו וויגינס, שלאט לאט נכנס לעניינים אחרי שהתחסן וחזר למסגרת הקבוצתית. "יש לנו שחקנים ותיקים נפלאים, יש לנו כישרונות צעירים, יש חיבור טוב, הרבה שחקנים שיכולים לקלוע. אני חושב שזאת תהיה עונה מיוחדת עבורנו".

גם סטיב קר מרים את רף הציפיות מהקבוצה, ואומר ש"ברור שאנחנו מכוונים גבוה העונה, כי ככה הליגה עובדת – יש זמנים שאתה חייב להתעלות בהם, גם כמאמן, גם כקבוצה. אני חושב שתהיה לנו עונה ממש טובה".

אבל לצד האופטימיות החדשה, יש גם אינטריגות וסימני שאלה. לפי "האתלטיק", קרי ודריימונד גרין מתוסכלים מההחלטה של ההנהלה לשחרר את אייברי בראדלי, שלדעתם יכול היה לעזור לקבוצה בפלייאוף בזכות ניסיונו העשיר. "נכון שבראדלי לא נראה טוב במיוחד בטרום העונה, אבל הכוכבים של הווריירס האמינו שזו לא סיבה לדאגה, והיו משוכנעים ששחקן מוכח ומנוסה כמוהו יסייע להם מאוד", טוכן הכתב מרכוס תומפסון. "הם האמינו שהוא יעזור להם להגיע לשלבים מאוחרים בפלייאוף".

סטיב קר מאמן גולדן סטייט ווריירס עם דריימונד גרין
הביקורת נמשכת. גרין עם סטיב קר | רויטרס

מבחינתו של גרין, ייתכן שמדובר במתיחות מתמשכת. במהלך הקיץ הפתיע גרין כשבמהלך ריאיון משותף עם קווין דוראנט, הפנה אצבע מאשימה בלי להסס לעבר סטיב קר והג'נרל מנג'ר בוב מאיירס, בכל הנוגע לסוגיית העזיבה של KD את הקבוצה. לטענתו של גרין, קר ומאיירס היו האחראים האמיתיים לעזיבה של דוראנט, ולא הייתה לסיטואציה הנפיצה בינו לבין כוכב ברוקלין השפעה של ממש על עתידו. כך או כך, הווריירס מגיעים לעונה במצב לא אידיאלי, על אף התקווה לחזור למאבקי האליפות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי