חוסר המזל נמשך: לברון ג'יימס נמצא חיובי לקורונה וייכנס לבידוד

play
לא משחק שירצה לזכור. לברון ג'יימס | רויטרס
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה 01:26

אחרי שהחמיץ 11 משחקים בגלל פציעות והשעייה, כוכב הלייקרס החמיץ ברגע האחרון את המשחק בסקרמנטו משום שנמצא חיובי בבדיקה השלישית

(גודל טקסט)

הלייקרס הביסו הלילה את סקרמנטו 92:117 בחוץ, אך לפני המשחק התרחשה דרמה גדולה כשהתברר שלברון ג'יימס המחוסן נדבק בקורונה וייעדר ממספר משחקים של קבוצתו. לפי הדיווחים לברון עשה 3 בדיקות קורונה. הבדיקה הראשונה הייתה חיובית, הבדיקה השנייה הייתה שלילית והבדיקה השלישית והמכריעה חזרה חיובית. במועדון טוענים שלברון הוא אסימפטומטי, אבל לא לקחו סיכונים והטיסו את הכוכב בחזרה ללוס אנג'לס במטוס פרטי.

שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס מול שחקן דטרויט פיסטונס אייזיאה סטיוארט
שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס מול שחקן דטרויט פיסטונס אייזיאה סטיוארט | רויטרס

"ברור שזה אובדן גדול עבורנו", אמר המאמן פרנק ווגל לפני המשחק שבו ניצחה קבוצתו, "זה מאכזב. אנחנו רוצים את הטוב ביותר בשבילו כרגע. המחשבות שלנו מתמקדות בזה".

מדובר במכה רצינית עבור הלייקרס ולברון, שהחמיץ כבר מחצית ממשחקי קבוצתו העונה בגלל פציעה והשעייה (11 מתוך 22). הלייקרס מחזירים במאזן של 4:7 עם לברון העונה ובלעדיו היא נחלה שבעה הפסדים בעשרה משחקים. אם לברון אכן יוכרז רשמית כחיובי לקורונה, הוא ייכנס לבידוד של מינימום עשרה ימים ולא יעשה פעילות פיזית בכלל. אחרי תקופת הבידוד הזו, לברון, שהתחסן בפני הנגיף, יצטרך לעבור בדיקה קרדיולוגית ובדיקות נוספות כדי לחזור לפעילות מלאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי