וושינגטון נכנעה לסל ניצחון דרמטי של דרוזן, 10 נקודות לאבדיה

play
לא הצליח לעזור את הכוכב הלוהט. אבדיה מול דרוזן | רויטרס
אבדיה חושף איך הפך ל"סטופר הגנתי", ומצהיר: "אני שווה יותר מזה" 01:03

כוכב שיקגו קלע לילה שני ברציפות סל ניצחון על הבאזר והעניק לבולס 119:120 על הוויזארדס. אבדיה שיחק 34 דקות ושוב קלע בדאבל פיגרס (בנוסף ל-6 ריבאונדים), אבל ביצע 4 עבירות רק ברבע האחרון ויצא, ושוב חבריו איבדו יתרון ומעדו

(גודל טקסט)

שיקגו ודמאר דרוזן המשיכו הבוקר (בין שבת לראשון) בכושר הנהדר שלהם, כשהבולס רשמו ניצחון שביעי ברציפות כשגברו 119:120 על וושינגטון בסיומו של משחק דרמטי ומהנה. קייל קוזמה קלע שלשה 3.3 שניות לסיום והעניק לוושינגטון יתרון 117:119, אבל הכדור האחרון הלך לדרוזן, שקלע שלשה קשה מהפינה תוך כדי סיבוב – ולמעשה השלים סל ניצחון שני רצוף, לילה אחרי לילה, אחרי שאתמול קלע שלשה נהדרת על הבאזר שהעניקה לשיקגו ניצחון על אינדיאנה.

דני אבדיה מול דמאר דרוזן, וושינגטון וויזארדס מול שיקגו בולס
לא הצליח לעזור את הכוכב הלוהט. אבדיה מול דרוזן | רויטרס
דני אבדיה מול דמאר דרוזן, וושינגטון וויזארדס מול שיקגו בולס
המצלמה בסיום התמקדה בפרצוף ההמום של הישראלי. אבדיה מול דרוזן | אימג'בנק GettyImages, G Fiume

דני אבדיה שוב לקח חלק פעיל במשחק נהדר, על אף הסיומת הדי מאכזבת עבורו. הישראלי שיחק 34 דקות, ובמהלכן קלע 10 נקודות והוסיף 6 ריבאונדים (כמו גם אסיסט אחד וחטיפה אחת). אבדיה שוב נדרש לשמור על השחקנים הבולטים של היריבה, אבל ברבע הרביעי מעט התקשה. רק ברבע האחרון נשרקו נגדו ארבע עבירות (גם אם אחת מהן שנויה במחלוקת) ששלחו את שחקני שיקגו לקו העונשין, ובסופו של דבר הוא יצא בשש עבירות. הוא אף החטיא שלשה אחת, וגם נחסם על ידי ניקולה ווצ'ביץ' דקה לסיום בפוזשן חשוב. הוא גם סיים עם 0 מ-4 מהשלוש (בסך הכל 4 מ-9 מהשדה, 2 מ-2 מהעונשין) אך מאזן הפלוס מינוס שלו שוב היה חיובי (1+), ולמעשה רק שלושה שחקנים בוושינגטון קיבלו יותר דקות ממנו.

דמאר דרוזן קולע סל ניצחון, וושינגטון וויזארדס מול שיקגו בולס
קובר את שלשת הניצחון מעל ביל | אימג'בנק GettyImages, G Fiume
דמאר דרוזן חוגג סל ניצחון, וושינגטון וויזארדס מול שיקגו בולס
והולך לחגוג. דרוזן | אימג'בנק GettyImages, G Fiume

דרוזן סיים עם 28 נקודות, וזאק לאווין הוסיף 35 נקודות לשיקגו (7 מ-12 מהשלוש), שרושמת את רצף הניצחונות הכי ארוך שלה מאז 2014, שהעלה אותה למאזן 10:24 (מקום ראשון במזרח). וושינגטון הובילה ברוב המשחק, הייתה ביתרון 12 במחצית הראשונה וגם ברבע האחרון כבר הוליכה 92:102 כשנותרו 8 דקות לסיום, אבל הוויזארדס ירדו למאזן 18:18 אחרי הסיומת המאכזבת מבחינתם.

קוזמה סיים עם 29 נקודות (12 מ-18 מהשדה) ו-12 ריבאונדים, בראדלי ביל פתח כרכז וסיים עם 27 נקודות ושיא קריירה של 17 אסיסטים, דניאל גאפורד הוסיף 17 נקודות לוושינגטון, אבל בסוף הערב דרוזן הפך לראשון אי פעם שקולע שני סלי ניצחון רצופים יום אחר יום (כהראשון היה ב-2021, והשני ב-2022).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי