הברכה הפכה לקללה: וושינגטון "עמוקה מדי", אבדיה הבטיח את מקומו?

play
סיפק רבע ראשון מרשים בשני צידי המגרש. אבדיה מול סקוטי בארנס | GettyImages, Scott Taetsch
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, שומר על שיי גילג'ס אלכסנדר, אוקלהומה סיטי ת'אנדר 00:10

אחרי עוד משחק מבולבל ועוד הפסד, בראדלי ביל קורא לקיצור הרוטציה של הוויזארדס, אבל בינתיים הישראלי "ניצל עד תום את ההזדמנות בחמישייה" ושוב נראה במגמת עלייה. מאמנו הזמני: "מתחילים להכיר אותו בתור סטופר"

(גודל טקסט)

וושינגטון ממשיכה לקרטע, גם ברצף משחקי הבית שאמור היה להחזיר אותה למסלול. הוויזארדס ספגו הלילה (בין שישי לשבת) הפסד שלישי בארבעת המשחקים האחרונים כולל שניים רצופים, הפעם עם 109:105 לטורונטו. הוויזארדס אמנם קיבלו בחזרה שורה של שחקנים פצועים וחולים, אבל גם בראדלי ביל מבין שהרוטציה הארוכה – הלילה 10 שחקנים שיחקו 10 דקות ומעלה – היא "גם ברכה אבל גם קללה".

ביל יודע ש"יש לנו הרבה שחקנים על אותן עמדות, ועכשיו כולם מנסים להוכיח את עצמם ולהראות שהם ראויים להיות חלק מהרוטציה וחלק מהקבוצה. בהחלט ייתכן שזה קצת פוגע בנו כרגע, כי אנחנו מנסים לשלב הרבה שחקנים, ואתה רואה קבוצות אחרות שמשחקות נגדנו עם 7-8 שחקנים מקסימום". לדבריו של ביל, "בשלב מסוים נצטרך לקצר את הרוטציה ולעשות שינויים, כי לא בטוח שאפשר להמשיך ככה לאורך זמן".

סקוטי בארנס, טורונטו ראפטורס, מול דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס
סיפק רבע ראשון מרשים בשני צידי המגרש. אבדיה מול סקוטי בארנס | GettyImages, Scott Taetsch

אבדיה כבר נפגע פעם אחת מהעומס במצבת הפורוורדים של הוויזארדס כשיצא מהרוטציה לפני שלושה משחקים נגד פילדלפיה. אלא שמאז הישראלי מצא את מקומו מחדש, והלילה קיבל את המקום של קייל קוזמה הפצוע בחמישייה. הוא סיים 31 דקות לא רעות עם 9 נקודות (4 מ-8 מהשדה כולל 1 מ-5 מהשלוש), 6 אסיסטים, 5 ריבאונדים, שני איבודים והגנה טובה על פסקל סיאקם, שאמנם סיים עם 21 נקודות אבל את רובן קלע מעל שומרים אחרים.

"לדני היה משחק טוב. הוא עשה מה שביקשנו ממנו", אמר עוזר המאמן של וושינגטון ג'וזף בלייר בסיום. "הוא מסר 6 אסיסטים עם כמה מסירות יפות, לקח זריקות כשהיה פנוי. אני חושב שמתחילים להכיר אותו כשומר טוב מאד, סטופר מול שחקנים בעמדות שונות עם ה'סייז' שלו. הייתי מרוצה ממה שהוא עשה הערב. האנרגיה שלו, הנכונות לעשות מה שצריך…זה סימן חיובי".

בראדלי ביל, וושינגטון וויזארדס
שיא איבודים עונתי. בראדלי ביל | אימג'בנק GettyImages, Scott Taetsch

גם כתבי וושינגטון החמיאו לאבדיה על ההופעה החיובית שלו, אבל לצד מחמאות על ההגנה ועל האקטיביות בניהול המשחק ובמציאת שחקנים פנויים, ציינו לרעה גם שלוש החטאות של זריקות פנויות לחלוטין מחוץ לקשת.

"אני ממש נהנה לראות את דני מנצל את ההזדמנות הזאת בחמישייה. הוא משחק הגנה נפלאה ומוצא את החורים בהגנה", צייץ הפרשן מייק פראדה. גם הבלוגר מאט מודרנו ציין ש"אבדיה נתן דקות טובות, והראה את הגיוון ההגנתי שלו. הוא לא היסס גם בהתקפה, למרות שהיה קצת מוזר לראות איך טורונטו שומרת אותו צמוד רחוק מהטבעת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי