עם בעיטה בכיסא וסל ניצחון: "התכונה הכי אנדרייטד" של סטף קרי התגלתה

play
שחקן גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי בועט בכיסא | צילום מסך, מתוך טוויטר
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, שומר על שיי גילג'ס אלכסנדר, אוקלהומה סיטי ת'אנדר 00:10

כוכב גולדן סטייט רתח לפני קליעת הבאזר המנצחת הראשונה בקריירה, סטיב קר הסביר: "אנשים לא מבינים כמה הוא תחרותי, זה מה שהופך אותו לאחד הגדולים"

(גודל טקסט)

לסטף קרי כבר היו מהלכי מאני טיים, סלים גדולים ושלשות קריטיות בעבר, אבל רק הלילה (בין שישי לשבת), בגיל 33, הוא ציין סל ניצחון ראשון על הבאזר בקריירה. סל אופייני שלו מחצי מרחק אחרי מהלך אחד על אחד, העניק לגולדן סטייט ניצחון 103:105 על יוסטון, וסידר לו ציון דרך שהיה חסר לו.

"סוף סוף! הגיע הזמן שיהיה לי גם סל ניצחון אחד על הבאזר", חגג קרי בשאגה בסיום, ואמר ש"התחושות נהדרות, כי זה מרגיש אחרת. כבר היו לי סלים חשובים כשנותרה שנייה או שנייה וחצי על השעון, כבר היו לי זריקות גדולות, אבל כשזה על הבאזר, זה מרגיש שונה. אני שמח שעכשיו אני סוף סוף יכול להבין את זה".

קרי סובל מתקופה פחות טובה בהתקפה, ויחד איתו גם גולדן סטייט נראית במגמת דעיכה בשבועות האחרונים. סל הניצחון של קרי אכן עשוי לפתוח דף חדש עבורו ועבור הקבוצה, ולהשכיח את התסכול והעצבים שהיו לפני כן. המתח בו היה שרוי קרי בא לידי ביטוי ברגע אחד במחצית השנייה, בו הקבוצה ירדה לפסק זמן וקרי העצבני נראה בועט בכיסא בעוצמה, ומסנן כמה קללות.

"הייתי חייב לשחרר קצת אמוציות. אני אוהב את המשחק הזה, אוהב את החברים שלי לקבוצה, ולפעמים כשלא הולך לך, אתה צריך לאתחל את המנוע בדרך יצירתית כלשהי. אני מקווה שעשיתי את זה, ומקווה שלא פגעתי באף אחד", הסביר קרי את הרגע האמוציונלי.

גם סטיב קר יודע שהכעס אצל קרי "הלך והצטבר בשבועות האחרונים. הסרחנו את המגרש במשחקים הקודמים, והוא לא היה במיטבו". לדבריו של קר, הבעיטה בכיסא כמו גם סל הניצחון שצלף, ממחישים את התכונה הכי לא מוערכת אצל קרי: התחרותיות.

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס
אז ככה זה מרגיש. קרי אחרי סל הניצחון | אימג'בנק GettyImages, Lachlan Cunningham

"הוא אחד השחקנים הכי תחרותיים ששיחקו ב-NBA, ואנשים לא מבינים את זה. התכונה הכי אנדרייטד שלו זו התשוקה, התחרותיות, הרצון להיות הכי טוב בכל דבר שהוא עושה. זה מניע אותו", הוא מסביר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי