נבחרו 14 המחליפים לאולסטאר: דונצ'יץ', בוקר, הארדן ופול בפנים

אחרי החמישיות שנבחרו, הליגה גם הכריזה על המחליפים: שני שחקני יוטה בפנים, הופעת בכורה לואנווליט וגארלנד, דריימונד גרין נכלל ברשימה אך צפוי להיעדר

(גודל טקסט)

14 המחליפים למשחק האולסטאר של ה-NBA נבחרו והוכרזו הלילה (בין חמישי לשישי) בארה"ב. בסך הכל 24 השחקנים שנבחרו על ידי המאמנים (יחד עם שתי החמישיות שנבחרו על ידי הקהל) יחולקו לשתי קבוצות וייבחרו על ידי הקפטנים – לברון ג'יימס וקווין דוראנט, השניים שקיבלו הכי קולות במזרח ובמערב.

במערב נבחרו:
כריס פול (פיניקס)
דווין בוקר (פיניקס)
לוקה דונצ'יץ' (דאלאס)
רודי גובר (יוטה)
דונובן מיצ'ל (יוטה)
קרל אנתוני טאונס (מינסוטה)
דריימונד גרין (גולדן סטייט)

במזרח נבחרו:
דריוס גארלנד (קליבלנד)
פרד ואנווליט (טורונטו)
ג'יימס הארדן (ברוקלין)
ג'ימי באטלר (מיאמי)
זאק לאווין (שיקגו)
קריס מידלטון (מילווקי)
ג'ייסון טייטום (בוסטון)

כזכור, בשבוע שעבר הכריזה הליגה על 10 השחקנים שייפתחו בחמישייה, חמישה מכל צד: סטפן קרי, אנדרו וויגינס, ג'ה מוראנט, ניקולה יוקיץ' ולברון ג'יימס מהמערב, וטריי יאנג, דמאר דרוזן, קווין דוראנט, ג'ואל אמביד ויאניס אנטטוקומפו מהמזרח.

עם זאת, צפויים להיות שינויים לאור העובדה שדריימונד גרין כבר הבהיר שלא נוכל לשחק, ולמעשה הפורוורד של גולדן סטייט צפוי להיעדר עוד כשלושה-ארבעה שבועות בגלל הבעיות בגב. גם קווין דוראנט, שהחמיץ את תשעת המשחקים האחרונים של ברוקלין, עשוי שלא להופיע ולהחמיץ את משחק הכוכבים. המשחק ייערך בקליבלנד ב-20 בפברואר. גם לברון, למעשה, סובל לאחרונה מפציעה. ה"כוחות" יחולקו על ידי הקפטנים ב-10 בפברואר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי