לא יגיע לוושינגטון: דומנטאס סאבוניס עבר בטרייד לסקרמנטו

play
בשיאו. סאבוניס | GettyImages, Justin Casterline
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס 01:43

אבדיה נשאר בבירה, לפחות בינתיים: הוויזארדס הפסידו במירוץ אחר סנטר אינדיאנה, הקינגס יעבירו את האליברטון, הילד ותומפסון בתמורה

(גודל טקסט)

בשבועות האחרונים וושינגטון וויזארדס הביעה התעניינות בסנטר אינדיאנה פייסרס, דומנטאס סאבוניס, אך הערב (שלישי) נודע כי היא הפסידה במירוץ לסקרמנטו קינגס, שהצליחה להנחית את הליטאי יומיים לסיום חלון הטריידים ב-NBA.

שמו של דני אבדיה הוזכר כמי שעשוי לעבור מהבירה במסגרת העסקה, אך כעת אופציית אינדיאנה יורדת מהפרק מבחינתו. סאבוניס עבר לקינגס יחד עם ג'רמי לאמב, ג'סטין הולידיי ובחירת סיבוב שני עתידית, הקבוצה מקליפורניה שלחה בתמורה את טייריס האליברטון, באדי הילד וטריסטאן תומפסון.

במהלך העונה נודע כי הפייסרס, שמדורגים במקום ה-13 במזרח, עשויים לעבור לבנייה מחדש ולהיפרד מהנכסים הבכירים שלהם, ולאחר שקריס לוורט הועבר לקליבלנד, כעת השחקן שנבחר לאולסטאר ב-2020 וב-2021 נודד מערבה. לצד אחד הקלעים הבכירים בליגה בדמותו של הילד, הפייסרס מקבלים גם את אחד הבוגרים המוצלחים ביותר של דראפט 2020 בדמותו של האליברטון.

מנגד, הקינגס שמדורגים במקום ה-13 במערב נואשים לקטוע את הבצורת ולחזור לפלייאוף לראשונה מאז 2006. הקבוצה מחזיקה במאזן 35:20, שני משחקים מאחורי ניו אורלינס שנמצאת במקום העשירי שמוביל לפלייאין.