דווין בוקר יחמיץ את משחקים 3 ו-4, סימונס ודונצ'יץ' עומדים לחזור

יש למה לחכות. בוקר | GettyImages, Elsa

בשורה מאכזבת לפיניקס: הקלע הפצוע יחמיץ שני משחקים מהסדרה מול ניו אורלינס. חדשות מעודדות לברוקלין ודאלאס

(גודל טקסט)

בשורה מאכזבת לפיניקס: כוכב הקבוצה דווין בוקר צפוי להחמיץ את משחקים 3 ו-4 בסדרה מול ניו אורלינס בסיבוב הראשון של הפלייאוף. בוקר נפצע בברך במהלך משחק מספר 2 מול הפליקנס, משחק שבו קלע 31 נקודות עם 7 שלשות והסאנס השוו ל-1:1 אחרי ניצחון 114:125. בוקר נפגע בברך כשזינק על הפרקט למאבק על כדור, ומיד הרגיש את הכאב וירד לטיפולים בחדר ההלבשה. הוא חזר, אבל אחרי נראה מוגבל, והסאנס יידרשו להסתדר בלעדיו בשני המשחקים הבאים, שיתקיימו בניו אורלינס. פיניקס, שסיימה את העונה הסדירה עם המאזן הכי טוב בליגה, תקווה שלא להיקלע לצרות בשני המשחקים הקרובים, ושהקלע המצוין שלה יחזור בזמן להמשך הסדרה – ולהמשך הפלייאוף. פיניקס העונה במאזן 6:8 בלעדיו. משחק מספר 3 ייערך בניו אורלינס ביום שישי בלילה.

דווין בוקר, פיניקס סאנס
יחזר מאוד לסאנס. בוקר | אימג'בנק GettyImages, Christian Petersen

* עוד בגזרת הפצועים: ברוקלין מאמינה שעל פי קצב ההתקדמות של בן סימונס השבוע, השחקן צפוי להיכלל בסגל של הנטס למשחק מספר 4 בסדרה מול בוסטון. סימונס, שמתאושש מפציעה בגב, טרם שיחק העונה – לא בפילדלפיה ולא בברוקלין אליה עבר בטרייד מתוקשר. "בן יגיד לנו מתי הוא מוכן", אמר מאמן ברוקלין סטיב נאש.

* לוקה דונצ'יץ', כוכב דאלאס, ערך אימון מלא לראשונה מאז הפציעה שלו, ובשורות המאבס מאמינים שיוכל לשחק במשחק השלישי בסדרה מול יוטה. "לא נאיץ שום דבר, אב אני חושב שאני מתקדם טוב, אני נהיה מוכן", אמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי