שחקנים ב-NBA קוטלים את פול ופיניקס: "אף אחד לא פוחד ממנו, או מהם"

play
מה קרה פה? כריס פול שוב קרס | GettyImages, Christian Petersen
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 16.5 05:19

אחרי ההשפלה במשחק 7, פטריק בברלי ביקר את הרכז הוותיק: "הוא לא מסוגל לשמור". אנתוני אדוארדס העלה פוסט ומחק: "זאת בושה"

קבוצות: פיניקס סאנס
(גודל טקסט)

פיניקס סיימה את העונה הסדירה עם המאזן הטוב ב-NBA, לפרקים היא נראתה בפלייאוף כמי שמסוגלת ללכת עד הסוף, ובוודאי שזו הייתה המטרה עבור כריס פול, שמחפש קלוז'ר לקריירה עם טבעת ראשונה לעת זקנה.

אבל התבוסה המשפילה 123:90 לדאלאס ולוקה דונצ'יץ' במשחק 7, חשפה ששחקנים בליגה קיוו למפלה של הסאנס, ובמיוחד של CP3. זו לפחות הטענה של פטריק בברלי.

"אף אחד בליגה הזאת לא באמת פוחד מכריס פול או מפיניקס. אף אחד. אני פשוט אומר לכם איך שחקנים בליגה מרגישים", טען היום (שני) רכז מינסוטה בריאיון ל-ESPN. "הוא מנוסה עד כדי כך שהוא מקבל את כל השריקות, גם המפוקפקות והשנויות במחלוקת, אבל אם להיות כנים, בהרבה משחקים הוא צריך לצאת בשש עבירות. גם במשחק הלילה זה מה שהיה צריך לקרות".

כריס פול מאוכזב במהלך משחק 7 בסדרה של דאלאס מאבריקס מול פיניקס סאנס
לא כולם מייחלים לאליפות שלו. כריס פול | אימג'בנק GettyImages, Christian Petersen

בברלי הוסיף: "הוא עשה עבירה על ג'יילן ברנסון, ממש היכה אותו בכתף, בפנים, והשופטים לא שורקים לו כלום. אם זה היה מישהו אחר, מיד שורקים. האמת היא שכריס פול, במיוחד בגילו, כבר פשוט לא מסוגל לשמור. הוא פשוט לא יכול".

לדבריו של בברלי, פול צריך לספוג כעת את אותה אש יוקדת שקיבלו שחקנים כמו בן סימונס או ג'יימס הארדן. "את כולם מבקרים חוץ ממנו. הוא הרוויח את הביקורת הזאת ביושר", אמר.

אנתוני אדוארדס, גם הוא שחקן מינסוטה, הוסיף שמן למדורה כשהעלה פוסט אינסטגרם עוקצני בו ביקר את הסאנס. "כל כך הרבה שיט שהם דיברו עליו…כולכם, זאת בושה!", כתב על תמונה בה נראה כריס פול מאוכזב. כעבור זמן קצר הוא מחק את הפוסט, אבל צילומי המסך נשארו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי