מאמן הלייקרס נשאל האם ראסל ווסטברוק יירד לספסל, השחקן פרץ בצחוק

דרווין האם הוצג בלייקרס, פירגן לגארד ("אחד הטובים אי פעם") ודיבר על הקרבה, אבל ווסטברוק גיחך כששמע על האפשרות שיירד לספסל. הטרייד עם קיירי רלוונטי?

(גודל טקסט)

דרווין האם הוצג אתמול (שני) כמאמנה החדש של לוס אנג'לס לייקרס, כשכמובן על הפרק השאלה הגדולה סביב הקבוצה: עתידו של ראסל ווסטברוק. הגארד, שבעונה שעברה איכזב מאוד והיה חלק משמעותי מהקבוצה הכושלת שלא הצליחה להעפיל לפלייאוף, עמד לצד המאמן, כאקט סמלי שרמז על תמיכה של השחקן במאמן, ותמיכה של המאמן בשחקן. "אל תתבלבלו, ראסל ווסטברוק הוא אחד השחקנים הכי טובים שהיו אי פעם בליגה הזאת, ועוד נשאר לו המון המון במיכל", אמר המאמן, "אני לא יודע למה אנשים נוטים לבטל אותו".

לוס אנג'לס לייקרס מציגה את המאמן החדש דרווין האם
| אימג'בנק GettyImages, Harry How
רוב פלינקה, ג'נרל מנג'ר לוס אנג'לס לייקרס בהצגת המאמן דרווין האם
| אימג'בנק GettyImages, Harry How

הלייקרס סיימו את העונה במאזן 49:33 במקום ה-11 במערב ואפילו לא נכנסו לפליי-אין. ראס הירבה לאבד וספג ביקורת מהעיתונאים אחרי כל משחק ומשחק. את העונה סיים עם 29.8 אחוז מהשלוש, וברקע עלו לא מעט שמועות על ניסיון להעביר אותו בטרייד בקיץ הנוכחי, אבל כעת נראה שהגארד עומד להמשיך לעונה נוספת במועדון.


האם אומר שהוא לא מתכוון לבנות רק על שלושת הגדולים – ווסטברוק, לברון ג'יימס ואנתוני דייויס: "המטרה שלי היא להמשיך לפתח את השחקנים הצעירים שלנו, ולגרום לשלושה להרגיש ביטחון ולא צורך לרוץ לתא טלפון כדי לשים את הגלימה שלהם בניסיון להציל את היום… ואם נעשות טעויות, אני חייב לדעת לאמן את השלושה האלה כפי שאני מאמן את שאר הסגל".

ראסל ווסטברוק, אוסטין ריבס, שחקני לוס אנג'לס לייקרס בהצגת המאמן
הגיעו לראות את המאמן החדש מוצג. ראס וריבס | אימג'בנק GettyImages, Harry How

האם התייחס למעמדו של ווסטברוק, ואמר: "ראס ואני קיימנו שיחות מצוינות אחד על אחד, והמילה הכי גדולה שיצאה מהשיחות האלה הייתה 'הקרבה'. אני מצפה ממנו שיישאר השחקן הרעב ומלא האנרגיות שהוא היה כל הקריירה. הרבה מזה יהיה כשהוא בלי הכדור. הרבה מזה יהיה בצד ההגנתי. אבל שוב, כולנו צריכים להקריב".

עם זאת, על פי עיתונאי שהיה במסיבת העיתונאים, כשאחד מנציגי התקשורת שאל את המאמן האם ייתכן שראסל ווסטברוק יהפוך לשחקן ספסל – ווסטברוק החל לצחוק. "ראס שמע את השאלה, הסתובב לחברים שהיו לצדו, ווניין גבריאל ואוסטין ריבס, ופרץ בצחוק", כתב.

ביל אורם, פרשן ה-NBA של "אתלטיק", ניתח את האפשרות שעלתה בימים האחרונים על טרייד בין הלייקרס לברוקלין של ראסל ווסטברוק תמורת קיירי אירווינג, לאור המצב הבעייתי של שתי הקבוצות עם שני הגארדים, ואמר: "אני לא חושב שזה משוגע. לא יודע אם זה יקרה, אבל זה הגיוני מאוד. מבחינה מעשית, לברוקלין נמאס לגמרי מקיירי. ללייקרס נמאס לחלוטין מהחוויה עם ראס. עם זאת, ברור שהנטס יודעים שהנכס שלהם שווה יותר, למרות כל השיגעון סביבו".