"זה לא סוד שאני רוצה להיות כאן": זאיון הביע אמון בפליקנס

play
זאיון | GettyImages, Christian Petersen
שחקן גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי חוגג 00:19

על רקע הדיווחים כי ניו אורלינס תעניק לו חוזה מקסימום, הכוכב סיפר שהוא "מוכן לחזור לעבודה", ואז סיפק הוכחה עם דאנק ויראלי

(גודל טקסט)

זה לקח אמנם לא מעט זמן, אבל זאיון וויליאמסון השאיר את הפציעה מאחוריו. כוכב ניו אורלינס פליקנס, שצפוי לקבל הארכת חוזה בשכר מקסימלי לפי הדיווח לגביו ב-ESPN לפני כשבועיים, הביע גם מצדו רצון להצליח בקבוצתו הנוכחית אחרי שהחלים מהשבר בכף הרגל שמנע ממנו לשחק העונה.

וויליאמסון שוחח עם התקשורת האמריקאית במהלך יום ההרשמה למחנה כדורסל שהוא מנהל, ואמר: "אני רוצה להיות כאן, זה לא סוד. אני חושב שהבהרתי את זה בפעמים הקודמות שדיברתי. זו הייתה שנה ארוכה בשבילי, של שיקום והתמודדות נפשית, אבל אני בסדר עכשיו ומוכן לגשת לעבודה".

זאיון וויליאמסון, ניו אורלינס פליקנס
הביע אמון בפליקנס. זאיון וויליאמסון | אימג'בנק GettyImages, Rob Carr

הכתב הבכיר אנדרו ווז'נרובסקי פרסם כי ניו אורלינס תממש את האופציה להאריך את ההתקשרות עם זאיון לחמש שנים נוספות תמורת 186 מיליון דולר לעונה, אבל מי שנבחר ראשון בדראפט 2019 שמר על דיסקרטיות כשנשאל על הנושא: "תצטרכו לשאול את הפליקנס", השיב.

סגן הנשיא לענייני כדורסל בניו אורלינס, דייויד גריפין, אמר שלשום כשהתארח בפודקאסט של "דה רינגר" כי אין התלבטות בהחלטה האם לממש את האופציה על וויליאמסון, למרות שהחמיץ כמות גדולה של משחקים עקב פציעות: "זה שחקן של חוזה מקסימום, כך שההחלטה די קלה. כשהוא משחק, הוא טוב ברמה היסטורית".

לפי הדאנק הזה, זאיון בהחלט בשיא הכושר

מצדו, וויליאמסון סיפק הוכחה לכך שחזר לשיא הכושר, כאשר הדהים את ילדי המחנה עם הטבעת "טחנת רוח" שהתיעוד שלה מיד התפשט ברשתות. זאיון שאב מוטיבציה גדולה מההופעה של קבוצתו בפלייאוף האחרון, למרות ההדחה בידי פיניקס: "פליקנס בסיבוב הראשון, זה כל מה שהייתי צריך כדי להתרגש לחזור לשם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי