אשתו של מיילס ברידג'ס חשפה תמונות שלה פגועה: "הילדים ראו הכול"

play
אשתו של מיילס ברידג'ס | אתר רשמי, מתוך טוויטר
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 30.6 05:04

הפורוורד של שארלוט נעצר בחשד לכך שהיכה את אם ילדיו, שפרסמה תמונות שלה לאחר המקרה באינסטגרם: "הוא הרס לי את החיים"

(גודל טקסט)

סערה בארצות הברית. לאחר שכוכב שארלוט מיילס ברידג'ס נעצר בעקבות חשד לאלימות כלפי אשתו ואם ילדיו מישל ג'קסון, היום (שישי) פרסמה ג'קסון בחשבון האינסטגרם שלה תמונות לא קלות לצפייה שלה כשהיא חבולה לאחר מה שעולל לה ברידג'ס. ג'קסון הציגה מסמכים מחדר המיון המראים כי היא סובלת מסימני חניקה, זעזוע מוח; חבלה בצלעות ופגיעה בצוואר.

"לא רציתי שיגיע למצב הזה, אבל אני לא יכולה להישאר בשקט יותר", כתבה ג'קסון בפוסט שהעלתה. "איפשרתי למישהו להרוס את ביתי, להתעלל בי בכל דרך אפשרית ולצלק את ילדיי לכל החיים. אין לי מה להוכיח, אבל לא אוכל לאפשר למישהו שיכול לעשות משהו כה נוראי מבלי להביע חרטה ועוד להציג את המציאות ואותי בצורה אחרת מהאמת".

ג'קסון טענה גם לניסיונות השתקה כלפיה: "לא אתן לאנשים שמקיפים אותו להמשיך להשתיק אותי ולהפיץ עליי שקרים כדיי להגן עליו. זה חולני. אני לא צריכה סימפתיה, אני פשוט לא רוצה שזה יקרה למישהי אחרת. אני רוצה שהוא יקבל עזרה – לילדים שלי מגיע יותר. זה כואב. הכול כואב. בעיקר כואב לי על הילדים שנאלצו לראות הכול. אנא כבדו את הפרטיות של משפחתי והפסיקו להפיץ שמועות". בנוסף העלתה ג'קסון סרטון של ילדה מתאר את המקרה ואומר "אבא חנק את אמא".

מיילס ברידג'ס, 24, נבחר ב-2018 במקום ה-12 בדראפט ה-NBA על ידי לוס אנג'לס קליפרס והועבר לשארלוט הורנטס, בה הוא משחק עד היום. העונה האחרונה הייתה הטובה בקריירה שלו עד כה, ובמהלכה קלע 20.2 נקודות בממוצע למשחק והוסיף 7 ריבאונדים ו-3.8 אסיסטים.