רשמית: ג'ון וול מצטרף ללוס אנג'לס קליפרס בחוזה לשנתיים

play
ג'ון וול, שחקן יוסטון רוקטס | GettyImages, Carmen Mandato
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 30.6 05:04

הרכז בן ה-31, שלא שיחק העונה ביוסטון רוקטס ויצא מחוזהו באמצעות ה"באיי אוט", עובר לעיר המלאכים תמורת 13.2 מיליון דולר

(גודל טקסט)

יממה אחרי שג'ון וול נפרד מיוסטון רוקטס וכפי שפורסם מוקדם יותר השבוע באתר "בליצ'ר ריפורט", הערב (שישי) נודע כי אכן קבוצתו הבאה של הרכז תהיה לוס אנג'לס קליפרס.

שנתיים אחרי שהגיע ליוסטון מוושינגטון וויזארדס שבמדיה כיכב במשך עשור, וול בן ה-31 ניצל את סעיף ה"באיי אאוט" כדי להשתחרר מחוזהו – בתום עונה שכלל לא שיחק – וכעת יעשה את דרכו לעיר המלאכים בחוזה לשנתיים ששוויו 13.2 מיליון דולר. מי שאישרה את המעבר והודיעה עליו רשמית היא הסוכנות שמייצגת את וול, "Klutch Sports Group".

בעונת 2020/21 בה שיחק ביוסטון, וול העמיד ממוצעים של 20.6 נקודות ו-6.9 אסיסטים ב-40 משחקים בהם שותף והוכיח כי הוא יכול לחזור לעצמו אחרי פציעות רבות שהשביתו אותו למשך עונה וחצי. בעונה שעברה הוא נכלל בפרקי זמן מסוימים בסגל הרוקטס ואף ישב על ספסל הקבוצה לעתים, אבל לא שיחק. בתקופות שהיה לבדו ומחוץ למסגרת הקבוצה, התאמן עם מאמן אישי במיאמי. הוא כזכור הועבר לרוקטס בטרייד על ראסל ווסטברוק בדצמבר 2020.

ועוד הערב ב-NBA, אדריאן ווז'נראוסקי פרסם כי הסנטר רובין לופז סיכם לעונה בקליבלנד קאבלירס וישמש גיבוי לגבוהים הקיימים בסגל. לופז בן ה-34 היה באורלנדו בשנה החולפת, שותף ב-36 משחקים וב-17 דקות בממוצע קלע 7.1 נקודות, קטף 3.5 כדורים חוזרים מסר 1.5 אסיסטים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי