ג'ה מוראנט: "הלוואי והייתי משחק בעידן של מייקל ג'ורדן, הייתי מפרק אותו"

play מייקל ג'ורדן
מייקל ג'ורדן | Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images
דריימונד גרין, סטף קרי, קליי תומפסון,שחקני גולדן סטייט ווריירס במצעד האליפות 00:09

כוכב ממפיס מביע ביטחון עצמי מופרז, וטוען: "בחיים לא אגיד שמישהו יכול לנצח באחד על אחד, גם לא בכדורגל. תביאו את מסי"

(גודל טקסט)

ג'ה מוראנט ידוע בביטחון העצמי המופרז שלו, אבל הפעם כוכב ממפיס כבר סיפק הצהרה מעוט מוגזמת: לדבריו, אילו היה משחק בימיו של מייקל ג'ורדן, הוא לא היה מתקשה גם מול מי שנחשב לכדורסלן הטוב בכל הזמנים. "הייתי מפרק אותו", אמר מוראנט, כשהוא משתמש בביטוי "cook".

מוראנט החמיא כמובן ל-MJ, אבל מיד החמיא גם לעצמו. "הלוואי ויכולתי לשחק בדור שלו", אמר על ג'ורדן, "פשוט הדרך שבה הוא הסתכל על המשחק, הגישה שלו למשחק… הייתי רוצה מאוד לשחק מולו, הייתי 'מבשל' גם אותו".

כמובן שמוראנט יודע שהוא רחוק מאוד מההישגים של ג'ורדן, אבל הסביר את ההתרברבות: "לאף אחד אין יותר ביטחון ממני, אני בחיים לא אגיד שמישהו יכול לנצח אותי באחד על אחד או משהו… לא אכפת לי באיזה ענף, גם בכדורגל. מי הכדורגלן הכי טוב בעולם? מסי? תביאו אותו. אני רוצה להיות השוער מולו, שמישהו יסדר את זה. אין ספק, אני בטוח".

מוראנט גם דירג את שלושת הגארדים הכי אתלטים בליגה: "אני מספר אחד, ברור. השני הוא אנטוני אדוארדס לדעתי. השלישי הוא זאק לאווין".

דריימונד גרין מול ג'ה מוראנט גולדן סטייט
הרבה כבוד הדדי. מוראנט | רויטרס

כמו כן מוראנט התייחס לפציעה שלו במהלך הסדרה הסוערת של הגריזליס מול גולדן סטייט בפלייאוף האחרון, שבמהלכה האשים את ג'ורדן פול מהווריירס על כך שהוא "הפר את הקוד" ולכאורה גרם לפציעה שלו. "כמובן שהייתי נסער אחרי שנפצעתי", אמר מוראנט על הציוץ המאשים שלו, שלאחר מכן מחק אותו, "אז צייצתי. אמא שלי אמרה לי 'תמחק את זה'. ואז ראיתי אנשים מדברים טראש ואומרים 'הו, הוא מחק את זה'. כנראה גם הייתי נקנס על דבר כזה, ולקחתי את זה כשיקול". מוראנט מודה שהוא לא חושב שהעבירה עליו הייתה בכוונה כדי להשבית אותו: אחר כך פול פנה אליי ושאל אותי אם אני בדר, גם עוד שחקנים שלהם הביעו דאגה, בסופו של דבר לכולנו אכפת אחד מהשני, עם כל הרצון להצליח. אני לא חושב שבליגה הזאת יש הרבה שחקנים מלוכלכים. אבל ברגע של הפציעה, המחשבות שלי היו מבולבלות".