טרפת: אוהדים חיכו יממה ברחוב כדי לראות את לברון משחק רבע אחד

play
לברון ג'יימס | GettyImages, Cassy Athena
לברון ג'יימס עם דמאר דרוזן 03:47

"המלך" חזר לסיאטל לראשונה זה 15 שנים וחובבי הכדורסל יצאו מגדרם: צפו בקהל שחיכה לג'יימס ובמהלך שהקפיץ את כל האולם

(גודל טקסט)

לברון ג'יימס הגיע לסיאטל בפעם הראשונה זה 15 שנים, ואפקט הביקור של "המלך" גרם לטירוף בעיר. אמש (שבת) כוכב לוס אנג'לס לייקרס השתתף בפעם השנייה הקיץ באירוע של ליגת ה-Pro-Am (מקצוענים מול חובבנים) אותה ייסד שחקן העבר ג'מאל קרופורד, ואף אחד לא רצה לפספס את זה: עד כדי כך שמאות אוהדים ישנו באוהלים מחוץ לאולם שאירח את משחק הראווה, בו ג'יימס היה על הפרקט רק במשך רבע אחד (!).

כזכור, לסיאטל הייתה נציגות ב-NBA בדמות קבוצת ה"סופרסוניקס", אלא שמעבר הפרנצ'ייז מבירתה של מדינת וושינגטון אל אוקלהומה סיטי ב-2008, גזל מחובבי הכדורסל בעיר את ההזדמנות לחזות מקרוב אצלם בבית בכוכבי על כדוגמתו של לברון. 24 שעות, מהרגע שקרופורד בישר בטוויטר על השתתפותו של ג'יימס במשחק, חיכו ההמונים ברחוב כדי להבטיח את כניסתם לאירוע, כשהטירוף תועד כמובן ברשת החברתית. "זה רק מראה על התשוקה שלנו לכדורסל. היינו מתים שתהיה לנו שוב קבוצה. מגיע לנו", אמר אחד האוהדים ל"סיאטל טיימס".

אגב, במשחק השתתפו כוכבי NBA נוספים כמו דז'ונטה מארי שהוא יליד העיר, פאולו באנקרו שנבחר ראשון בדראפט האחרון, ובעיקר ג'ייסון טייטום שהספיק להפגיז 20 נקודות בזמן הקצר שבילה על המגרש וגם הרים את לברון ג'יימס לאליי אופ מהסוג שבדיוק בשבילו אלתרו האוהדים מחנה מחוץ לאולם.