העברת קיירי ירדה מהפרק ובלייקרס נערכים מחדש, זאיון ישוב לפתיחת העונה

play
ברוקלין נכנסה למומנטום בזמן. אירווינג | רויטרס
שחקן ברוקלין נטס קווין דוראנט 00:12

הישארות דוראנט בנטס הורידה מהפרק איחוד אפשרי בין הרכז ללברון, בוגדאנוביץ' ובברלי מיוטה מועמדים. כוכב הפליקנס יחזור אחרי שפספס עונה שלמה

(גודל טקסט)

פרשיית עתידו של קווין דוראנט הגיעה היום לסיומה (שלישי), כאשר ברוקלין נטס הודיעה כי הגיעה לסיכום עם הכוכב על המשך דרכו ועל משיכת בקשת העזיבה. ההודעה הזו צפויה להשפיע על עוד מהלכים רבים ברחבי הליגה, ותחילה מסתמן כי הישארותו של דוראנט מובילה באופן ישיר לכך שגם קיירי אירווינג ישחק בעונה הקרובה בנטס ולא יועבר בטרייד כשנותרה לו עוד שנה אחת בלבד בחוזה.

המועמדת הבכירה לצרף את אירווינג במקרה של טרייד הייתה לוס אנג'לס לייקרס, כאשר לברון ג'יימס היה נחוש שוב לשתף פעולה עם הרכז ששיחק לצידו בקליבלנד ובעיקר להיפטר מראסל ווסטברוק וחוזהו הכבד.

שחקן ברוקלין נטס קיירי  אירווינג
ללייקרס הוא כבר לא יגיע הקיץ. אירווינג | אימג'בנק GettyImages, Mike Stobe

כעת, בלייקרס מתחילים להפנים כי אירווינג לא יגיע הקיץ, והעיתונאי שאמס צ'ראניה דיווח כי עסקה כלל לא נמצאת על הפרק. בינתיים, לטענת צ'ראניה, הלייקרס מוכנים לעשות כל דבר כדי לשפר את הקבוצה, ושני השחקנים שסומנו כאלה שעשויים להגיע הם בויאן בוגדאנוביץ' ופטריק בברלי מיוטה.

הג'אז העבירו הקיץ בטרייד את רודי גובר (במסגרתו בברלי הגיע ממינסוטה) ועשויים גם ליהפרד מדונובן מיטשל, כך שהם בהחלט עשויים לפנות לתהליך של בנייה מחדש ולהיפרד גם משחקנים כמו הפורוורד הקרואטי והגארד האמריקאי.

בעקבות הרצון של הג'אז לאגור בחירות דראפט, הם צפויים לדרוש מהלייקרס את שתי בחירות הסיבוב הראשון היחידות שנותרו ללייקרס – ב-2027 וב-2029. כמו כן, ווסטברוק יעשה את הדרך ההפוכה בעסקה שכזו, ואם יגיע לג'אז הקבוצה מסולט לייק סיטי תחתוך אותו והוא יהפוך לשחקן חופשי.

זאיון וויליאמסון, ניו אורלינס פליקנס
זאיון וויליאמסון | אימג'בנק GettyImages, Christian Petersen

בינתיים, בניו אורלינס רוצים לבנות על ההגעה לפלייאוף האחרון ומקווים לקבל את זאיון וויליאמסון בשיאו. הפורוורד הצעיר והמוכשר פספס את כל העונה החולפת בשל פציעה, אך צ'ראניה דיווח כי הוא ישוב למשחק הראשון של הפליקנס העונה נגד ברוקלין ב-19 באוקטובר.

המשחק מול הקבוצה של אירווינג ודוראנט צפוי להיות מסקרן במיוחד, זאת משום שמן העבר הנגדי אמור להתייצב בן סימונס, שבדומה לוויליאמסון פספס את כל עונת 2021/22 אך מסיבות אחרות לחלוטין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי