ווסטברוק מוכר את הבית ב-LA, אינדיאנה המועמדת המובילה לצרפו

play
רק הארדן לפניו. ראס | GettyImages, LUKA
תיקתקנו, קליפ סיכום היום 14.9 04:26

הגארד צפוי לסרב לביי אאוט והלייקרס עדיין מקווים להיפטר ממנו בטרייד מורכב. הפייסרס נראים בעניין ולגיל של הבעלים יש חלק

(גודל טקסט)

ראסל ווסטברוק העמיד את הבית שלו בלוס אנג'לס למכירה, מה שכמובן הגביר אתמול (שלישי) את הווליום של הדיבורים על מעבר שלו מהלייקרס לקבוצה אחרת. הצהובים-סגולים מאוד רוצים למצוא טרייד על הגארד המושמץ, אבל החוזה הגבוה וגם אופיו הלא פשוט, בינתיים מקשים.

ווסטברוק מחזיק בחוזה של 47 מיליון דולר ונראה שהפיתרון המהיר ביותר עבור הלייקרס הוא ביי אאוט. אלא שעל פי רמונה שלבורן מ-ESPN, "ראסל ווסטברוק הוא לא 'בחור של ביי אאוט'. הוא מאוד גאה ואם אתה מסכים לביי אאוט פעם אחת בקריירה, מסתכלים עלייך אחרת. ראס הוא ראס בגלל בגלל היהירות שלו, ככה הוא גם משחק כדורסל ואי אפשר לשנות אותו. זה מה שהפך אותו לראס. אם הוא יסכים לביי אאוט, הוא כבר לא יהיה ראסל ווסטברוק".

ראסל ווסטברוק, לוס אנג'לס לייקרס
"ראסל ווסטברוק הוא לא 'בחור של ביי אאוט'" | אימג'בנק GettyImages

אז מה הלייקרס יעשו בהנחה שהם לא יצליחו לשכנע את הגארד בן ה-33 לביי אאוט? יצטרכו למצוא קבוצה שמאסה בבינוניות וכנראה שגם לוותר על בחירות סיבוב ראשון בדראפט 2027 ו-2029. יוטה וסן אנטוניו צועדות באופן מודע לחלוטין לבנייה מחדש ולעונות של מאזנים שליליים ולמרות שיש להן מקום תחת תקרת השכר, צירוף של ווסטברוק נראה מנוגד לכיוון שלהן. בארה"ב טוענים שאחת האופציות המובילות היא אינדיאנה.

הפייסרס לא עלו לפלייאוף בשתי העונות הקודמות ולא עברו את הסיבוב הראשון מאז 2014 (ב-3 מ-5 העונות בהן עלו לפלייאוף, הודחו אחרי סוויפ). אחרי עונה של 57:25, יכול להיות שבאינדיאנה יחליטו לתת את המפתחות לאולסטאר בדימוס, וגם יסכימו לוותר מיילס טרנר ובאדי הילס בתמורה.

המפתח נמצא כמובן אצל הבעלים בן ה-87 הרב סיימון ולפי זאק לואו מ-ESPN, לגיל יש כאן משקל רב. בפודקאסט שלו לואו ניסה "להיכנס לראש" של סיימון: "אנחנו הולכים לעונה של 15 ניצחונות? מצד שני, אני עדיין אהיה בעניינים כשנבחר ב-2027 ו-2029? אני לא בטוח שאני רוצה ללכת לצעד כזה. אבל אני גם לא בטוח שאני רוצה ללכת לעונה של טנקינג".

שחקן אינדיאנה פייסרס, מיילס טרנר
טרייד עם אינדיאנה אמור לכלול גם אותו. טרנר | GettyImages, Justin Casterline

ווסטברוק לא התחבר ללייקרס והציפיות הגדולות מהחיבור עם לברון ג'יימס ואנתוני דייויס התנפצו כבר במהלך עונה של 49:33 ומקום 11 במערב. ווסטברוק העמיד ממוצעים סבירים של 18.5 נקודות, 7.1 אסיסטים ו-7.4 ריבאונדים, אבל אחרי שהלייקרס הנחיתו את פטריק בברלי, לכולם היה ברור שלווסטברוק כבר אין מקום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי