יאניס: "קרי השחקן הטוב בעולם". תומפסון: "יכול לשחק עד גיל 40"

play
"היריב הכי קשה שבו נתקלתי". יאניס אנטטוקומפו | רויטרס
דריימונד גרין, סטף קרי, קליי תומפסון,שחקני גולדן סטייט ווריירס במצעד האליפות 00:09

כוכב מילווקי שנבחר לטוב ב-NBA על ידי ESPN החמיא לחברו מגולדן סטייט, גם קליי פרגןץ ווסטברוק: "אני לא צריך להרגיש שרוצים בי"

(גודל טקסט)

יאניס אנטטוקומפו אמנם הוכתר על ידי מומחי ESPN כשחקן הטוב ב-NBA, אך לדעתו, הכבוד צריך היה ללכת לאדם אחר – סטפן קרי. "מבחינתי השחקן הטוב בעולם הוא האחרון שנשאר לעמוד", אמר. "זה שלוקח את קבוצתו לגמר, חוצה את קו הסיום ועוזר לנצח. ככה אני רואה את זה. לדעתי השחקן הטוב בעולם הוא סטף".

כפי שניתן להבין, הגריק פריק לא התנחם בבחירה של ESPN – הוא רוצה עוד אליפות, בעיקר אחרי האכזבה ביורובאסקט האחרון עם נבחרת יוון. "קינאתי בגולדן סטייט", סיפר. "ראיתי את המצעד שלהם, אתה ממש מרגיש כיצד התואר נלקח ממך". אשתקד, התואר הזה נלקח ממנו כבר בסיבוב השני, אחרי הפסד במותחן אדיר לבוסטון בסיום שבעה משחקים.

"אני מנסה לא לחשוב על תארי ה-MVP, הם נתנו לי הרבה אושר, אבל זכייה באליפות תעניק לעיר הזאת שמחה של פי 20", הוסיף יאניס. "באירופה הרבה יותר קשה. ברור שב-NBA הכישרון גדול יותר, אבל שם הכל יותר אינטנסיבי. אנשים שומרים אותך על כל המגרש, הכל יותר צפוף, יותר פיזי. אני לא יודע אם זה יותר פיזי כי יש פחות כישרון".

"אני הייתי אומר את אותו הדבר על האלוף, ואמרתי עליו דברים דומים בשנה שעברה. אני מעריך את המחמאה, אבל זה לא הולך לגרום לי להיות נחמד יותר", אמר סטף בתגובה.

קרי עצמו ניצל את המדיה דיי של גולדן סטייט כדי לעסוק בעיקר בהשעייתו של בעלי פיניקס רוברט סארבר על ידי הליגה. כוכב הווריירס סיפר כי פנה בעצמו לאדם סילבר כדי לדון בנושא: "כולנו, כליגה, הגבנו. צריך להיות רף ברור ברחבי הליגה של מה מותר ומה אסור. אני חושב שמה שקרה היה נכון בסופו של דבר, חששתי שזה ייגרר קצת יותר זמן אבל אני שמח שהקבוצה כעת עומדת למכירה".

הווריירס ינסו לשמור על התואר, אך קל זה לא יהיה – בעיקר בהתחשב בגיל של הכוכבים המובילים. קליי תומפסון, עם זאת, דווקא אופטימי – בעיקר בנוגע לסטף: "הוא עובד כל כך קשה, הוא בכושר אדיר והוא פשוט כל כך אוהב את המשחק הזה. הוא תחרותי בצורה בלתי רגילה, לדעתי הוא יכול לשחק עד גיל 40".

ראסל ווסטברוק ממשיך לנסות להתכונן לעונה בצל השמועות על טרייד עתידי שישלח אותו הרחק מלוס אנג'לס. כשנשאל האם הוא מרגיש שקבוצתו רוצה בו, השיב: "אני לא צריך. אני צריך לעשות את העבודה שלי, בין אם רוצים אותי או לא. זה הדבר הכי חשוב. אעשה מה שצריך כדי לנצח, ואני מוכן לכל מצב שרק יהיה. לא חסר לי ביטחון. כן, יכולתי לשחק טוב יותר בעונה שעברה, אבל הביטחון שלי לא נפגע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי