בלייק גריפין סיכם לעונה בבוסטון סלטיקס תמורת חוזה מינימום

בלייק גריפין | GettyImages, David Berding

אחרי שנה וחצי כשחקן מחליף בברוקלין נטס, הפורוורד בן ה-33 יצטרף לירוקים במטרה לעבות את הסגל בעקבות הפציעות. ישתכר כ-3 מיליון דולר

(גודל טקסט)

תחנה חדשה לבלייק גריפין. הפורוורד בן ה-33, בעברו מהכוכבים הגדולים ב-NBA ובשנים האחרונות מי שבעיקר התמודד עם פציעות ועזב הקיץ את ברוקלין נטס לאחר שנה וחצי בקבוצה, סיכם בבוסטון סלטיקס על חוזה מלא לעונה הבאה.

גריפין, בעברו שש פעמים במשחק האולסטאר, ישתכר כמעט שלושה מיליון דולר בחוזה מינימום. העונה שעברה הייתה הראשונה שלו בקריירה שבה עלה מהספסל יותר פעמים מאשר פתח בחמישייה, זו גם הייתה העונה הראשונה בה רשם בממוצע פחות מ-25 דקות למשחק וכמובן לראשונה קלע בממוצע פחות מ-11 נקודות. גם לסלטיקס הוא מצטרף כדי להיות חלק מהסגל ולא שחקן מוביל, בייחוד לאחר שדנילו גלינארי נפצע וספק גדול אם ישוב העונה וגם רוברט וויליאמס פצוע וייעדר לפחות בחודשיים הבאים.

בלייק גריפין, ברוקלין נטס
עובר לבוסטון. בלייק גריפין | אימג'בנק GettyImages, Sarah Stier

למעשה, בעונה החולפת רשם גריפין במדי ברוקלין 58 הופעות בלבד, מהן שניים בפלייאוף, ובמהלך העונה הסדירה קלע בממוצע 6.4 נקודות למשחק וקטף רק 4.1 כדורים חוזרים בממוצע. משחק השיא שלו בעונה שעברה היה מול דנבר נאגטס בשבוע הראשון של חודש פברואר, אז קלע 19 נקודות בהפסד 124:104. גריפין הצטרף ל-NBA בעונת 2010/11 ואחרי שמונה עונות בלוס אנג'לס קליפרס המשיך לדטרויט משם לברוקלין.

כזכור, בוסטון סלטיקס בשבוע שעבר השעתה לשנה שלמה את מאמנה אימה יודוקה, מכיוון שניהל מערכת יחסים עם אשת צוות מהמועדון ובכך הפר את הקוד האתי של הארגון. לכן, העונה המאמן הראשי יהיה מי ששימש כעוזרו, ג'ו מאצולה.