שאקיל אוניל ירכוש את הסאנס ביחד עם ג'ף בזוס? "אשמח לדבר איתו"

play
שאקיל אוניל | GettyImages, Brett Hemmings
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה ביום הפתוח לתקשורת 00:13

כוכב העבר הודה ששקל להגיש הצעה, עד ששמע על מועמדות הבעלים של אמזון - אליו הוא מוכן להצטרף "אם הוא רוצה אותי בפנים"

קבוצות: פיניקס סאנס
(גודל טקסט)

האם שאקיל אוניל עומד להפוך לבעלים של קבוצת NBA? לפי דבריו של ה"דיזל", זה תלוי בג'ף בזוס. שחקן העבר סיפר ל-"TMZ" שאם הבעלים של "אמזון", ומי שנחשב לאיש השני הכי עשיר בעולם אחרי אילון מאסק, יחליט להגיש הצעה לרכישת החלק של רוברט סארבר בקבוצת הכדורסל מאריזונה, הוא מוכן להצטרף אליו בעסקה.

אוניל, ששוויו הנקי מוערך ב-400 מיליון דולר, הודה כי הוא שקל לנסות ולקנות את הסאנס עד ששמע את הדיווחים לפיהם בזוס עשוי להיכנס למרוץ. "אף אחד לא יכול להתחרות עם 'ג'יי בי'. אתם יודעים למה? כי רק היום הזמנתי 50 דברים מ'אמזון'. הכסף הזה הולך אל 'ג'יי בי'", אמר שאק. "אם הוא רוצה אותי בפנים, אני אשמח לדבר איתו. אבל בכל הנוגע לניסיון רכישה של קבוצה שלמה בעצמי ולהתחרות איתו, תנו לי להגיד לכם כזה דבר – אני מפחד מ'ג'יי בי'".

כזכור, אוניל לבש את מדיה של פיניקס במשך שתי עונות, ב-2008 וב-2009, כאשר לשם הגיע בטרייד ממיאמי היט.

שאקיל אוניל
מוכן להצטרף אל בזוס. שאקיל אוניל | אימג'בנק GettyImages, Mike Coppola

בנוסף לבזוס, מנכ"ל "דיסני" לשעבר בוב אייגר, ולארי אליסון שהוא אחד ממייסדי "אורקל", הוזכרו כמועמדים לקנות את חלקו של סארבר בסאנס. האחרון, שמחזיק בכשליש מהבעלות על פיניקס, החליט לוותר עליו לאחר שהושעה לשנה ונקנס ב-10 מיליון דולר בעקבות חקירה מטעם ה-NBA שמצאה כי הוא השתמש בכינויי גנאי לשחורים לפחות חמש פעמים והיה מעורב ב"מספר מקרים של התנהגות לא שוויונית כלפי עובדות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי