מוראנט עשה תרגיל לסימונס, שזעם: "זה NBA, לא כדורסל תיכונים"

לא האמין שקיבל שריקה, גם דוראנט לא. בן סימונס | רויטרס

כוכב ממפיס סחט בעורמה עבירה שישית מפורוורד ברוקלין, שצבר 14 עבירות ב-3 משחקים: "זו טעות של השופטים". נאש הודה: "הוא חלוד, הוא לא שיחק יותר מדי כדורסל ב-18 החודשים האחרונים"

קבוצות: ברוקלין נטס
(גודל טקסט)

אחרי שכמעט לא שיחק כל העונה שעברה בגלל סכסוך עם פילדלפיה ולאחר מכן עבר בטרייד לברוקלין והיה "פצוע", בן סימונס פתח עונה חדשה לצד דוראנט וקיירי, אבל בינתיים הנטס נראים לא טוב וזה הרבה בגלל הפורוורד האוסטרלי שרחוק מלהציג את היכולת המצופה מכוכב בסדר גודל שלו. בשלושה משחקים בהם שיחק עם ברוקלין, הוא צבר בסך הכול 17 נקודות ולא פחות מ-14 עבירות כאשר בשניים משלושת המשחקים הוא גם יצא בשש עבירות. הלילה, נגד ממפיס, הוא תרם 7 נקודות בלבד וזרק רק חמש לסל. סימונס הוסיף אומנם 8 אסיסטים, אבל גם רשם גם 5 איבודים.

הפורוורד היה חתום על מהלך מטופש במיוחד, שבדיעבד אפשר לומר שהכריע את המשחק לטובת המארחים. אחרי שקיירי אירווינג קלע וצימק ל-124:118 בלבד, ג'ה מוראנט נתן לכדור להתגלגל מבלי שהוא נוגע בו כדי שהשעון לא יתקדם. סימונס נתן לו לעבור את החצי ואז ניסה לשמור על כוכב ממפיס, אבל עשה עבירה שישית וספג לעג מהאוהדים המקומיים ולאחר מכן דזמונד ביין קלע שלשה ועוד סל שסגרו עניין.

בן סימונס פילדלפיה
לא האמין שקיבל שריקה, גם דוראנט לא. בן סימונס | רויטרס

סימונס מצידו טען שזו לא היתה עבירה וגם סטיב נאש הסכים איתו ועשה תנועות של לא מאמין. "ראיתי את המהלך אחרי המשחק, זה לא היה פאול", רטן סימונס, זו היתה טעות של השופט וזה ממש מתסכל משום שזה היה בשלב מאוחר של המשחק שהיה צמוד. זה NBA, זה לא כדורסל מכללות, זה לא תיכון. אפשר ליצור מגע עם שחקנים, יש גם שחקנים שידממו, זה כדורסל".

סימונס רטן גם על כך שהוא קיבל עבירה טכנית ברבע הראשון: "לא קיבלתי הסברים על כך. לשופט (ג'יי טי אור) לא היה מה להגיד על זה. הוא אמר שאמרתי משהו אבל אני לא קיללתי אותו. אני רק רוצה לעוף מפה ולא לקבל קנס".

מנגד, מוראנט שהלהיב עם 38 נקודות ב-34 דקות בלבד, הסביר כיצד הוא הצליח למשוך עבירה שישית מסימונס בעקבות מהלך שהוא ראה ממנו לפני כמה שנים. "אם אתם רוצים לחפור בזה, אז אני חושב שבעונת הרוקי שלי הייתי בפילדלפיה והיה בדיוק אותו מהלך עם סימונס, שחטף את הכדור והטביע. ידעתי שהוא ילחץ אותי ואני אכריח את השופט לשרוק נגדו לעבירה".