לא מפסיק להסתבך: בן גורדון נעצר לאחר שהיכה מאבטחים במקדונלדס

תקרית רודפת תקרית. גורדון | GettyImages, Christian Petersen

כוכב ה-NBA לשעבר התפרע באמצע הלילה בשיקגו ופגע בשני אנשי ביטחון. לפני פחות מחודש נעצר לאחר שהיכה את בנו בן ה-10

(גודל טקסט)

לפני פחות מחודש סיפרנו לכם כאן על ההתסבכות החדשה של בן גורדון, שנעצר בשדה התעופה בניו יורק לאחר שהיכה את בנו בן ה-10. בחלוף מספר ימים שוחרר כוכב ה-NBA, אך אמש (שבת) שוב עלה לכותרות בנסיבות מצערות.

הפעם, נעצר גורדון בן ה-39 בשיקגו – העיר בה החל את קריירת ה-NBA שלו – לאחר שהיכה מאבטח במקדונלדס. זה קרה ב-3:30 בלילה (שעון ארצות הברית), כשהמאבטח, בן ה-29, הוכה בפניו ונפל לרצפה. גורדון היכה גם אדם נוסף שהיה ברשת המזון המהיר, לפני שכוחות משטרה הגיעו למקום ועצרו אותו. הוא מואשם בשני סעיפים שונים של תקיפה.

בן גורדון ב-2012
תקרית רודפת תקרית. גורדון | GettyImages, Christian Petersen

גורדון, שהיה אחד הקלעים הבולטים ב-NBA בעשור הראשון של המילניום וזכה בתואר השחקן השישי של העונה ב-2005, עבר ארבע קבוצות בליגה: לשיאו הגיע בשיקגו, הקבוצה שבחרה אותו שלישי בדראפט 2004, ולאחר מכן נדד בין דטרויט, שארלוט ואורלנדו, עד שנפלט מהליגה ב-2015. בסך הכל הוא רשם 744 הופעות ב-NBA וקלע 15 נקודות בממוצע למשחק.

אלא שמאז הפרישה הוא היה מעורב בשלל תקריות עם החוק. ב-2017 נעצר פעמיים לאחר שהיכה שני אנשים שונים, וב-2020 חשף במכתב שפרסם ב"פליירס טריביון" כי הוא סובל ממאניה-דפרסיה, ואף ניסה להתאבד לאחר עזיבתו את ה-NBA ב-2015. "היה שלב מסוים שחשבתי להרוג את עצמי מדי יום במשך שישה שבועות שלמים", כתב. "לא אכלתי, לא ישנתי, וכשאני אומר שלא ישנתי, אני מתכוון לנדודי שינה רציניים. שם השדים התחילו לצאת. אתה קם באמצע הלילה, בחוץ הכל שקט, אתה לבד עם המחשבות שלך, ומתחילה פסיכוזה.ה פכתי להיות אובססיבי לגבי המוות שלי. זה כל שהתעניינתי בו, כל מה שחשבתי עליו, 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. לילה אחד עליתי עם חבל כרוך סביב הצוואר. עמדתי לעשות את זה, כי לא יכולתי לשאת את הסבל הזה יותר. למזלי, הצלחתי להתפכח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי