חברו לקבוצה של מקל: "הוא רכז ענק, יש לי המון מה ללמוד ממנו"

גל מקל
גל מקל | אוניקאחה מלאגה, האתר הרשמי

קפטן נבחרת ישראל זכה למחמאות גדולות מאלברטו דיאס, שמשתף איתו פעולה במלאגה: "ראיית המשחק שלו מדהימה, יש לו ידע עצום על המשחק. הוא יהיה משמעותי אצלנו בישורת האחרונה של העונה"

(גודל טקסט)

גל מקל הספיק לערוך הופעה אחת בלבד במדי אוניקאחה מלאגה, לפני שנגיף הקורונה הביא להפסקת הליגה הספרדית, אך נראה שזה היה די והותר בשביל להשאיר רושם מאוד חיובי אצל חבריו לקבוצה. אלברטו דיאס, המשתף פעולה עם קפטן נבחרת ישראל בשורות הקבוצה מדרום ספרד ואף משחק באותו תפקיד, החמיא בגדול לרכז הישראלי בראיון שפורסם היום (שני) בתקשורת המקומית.

"הוא רכז ענק. וגם בן אדם מצוין. יש לי המון מה ללמוד ממנו, ראיית המשחק שלו מדהימה והוא יכול לעזור לנו מאוד להשתפר מבחינה טקטית", אמר דיאס, שלא זכה להתאמן לצד מקל לפני הפגרה כיוון שהיה פצוע בזמנו. "הרמה שלו באימונים היא זו שראינו בבדאלונה, יש לו רף גבוה מאוד וידע עצום על המשחק. אני חושב שהוא יהיה חלק מאוד משמעותי אצלנו בישורת האחרונה של העונה", הוסיף הספרדי על אקס מכבי תל אביב, שקלע 8 נקודות וחילק 9 אסיסטים במשחק היחיד שלו עם מלאגה.

הליגה הספרדית היא בין היחידות באירופה שיחזרו לפעילות, כאשר העונה תחודש ב-17 ביוני בטורניר מיוחד שיתקיים בעיר ולנסיה (שידורים ישירים בחבילת ערוצים של ספורט1) ובו 12 הקבוצות הראשונות בטבלה חולקו לשני בתים בהם יפגשו כל יריבה פעם אחת. שתי הראשונות בכל בית יעלו לחצי הגמר שממנו יוכלו להעפיל למשחק על התואר. מקל ומלאגה יחלו את הטורניר במפגש עם טנריפה ובנוסף יתמודדו מול ברצלונה, בילבאו, באסקוניה וחובנטוד בדאלונה.

הותיר רושם נהדר. מקל במדי הנבחרת (עדי אבישי)
הותיר רושם נהדר. מקל במדי הנבחרת (עדי אבישי)

אלברטו דיאס אמר על השיטה להשלמת העונה: "זה אטרקטיבי מאוד עבור האוהדים והשחקנים. יש המון משחקים וסכנת הפציעות קיימת, אבל אנחנו רוצים לשחק. שני הבתים ברמה גבוהה, הליגה נהיית שוויונית יותר בכל שנה. היריבות גדולות וכולן יקשו עלינו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי