מקל: "כאב לי בלב לראות את באסקוניה זוכה"

גל מקל | אתר הליגה הספרדית

הרכז שהאריך חוזה במלאגה התייחס לאלופת ספרד הטרייה בראיון ל-103FM: "המשחק שלנו נגדם היה בכיס שלנו". החוזה החדש: "הרווחתי מועדון מדהים ומקום מדהים לגור בו". העונה הבאה: "עם החתמות טובות, נדבר חזק"

(גודל טקסט)

עונה מלאה באירועים עברה על גל מקל. היא התחילה ברג'יו אמיליה האיטלקית, המשיכה במלאגה, נעצרה בגלל משבר הקורונה והסתיימה עם טורניר אינטנסיבי להכרעת האליפות בספרד, בו הרכז הישראלי הרשים מספיק כדי לזכות בהארכת חוזה לשנתיים נוספות. לפני שלושה ימים, מקל חזר ארצה והערב (חמישי) הוא סיכם את השנה בראיון ל-103FM.

"האמת שהייתה עונה מטורפת לכולם עם הקורונה הזאת. התחלתי בכלל באיטליה, אבל סיימתי במקום שלא יכולתי לבקש יותר, עם קבוצה שהיא באמת מועדון גדול בספרד ומקום שחוויה לגור בו ועם חוזה חדש. חתמתי לשנתיים ואני מאושר. זה מועדון שמתמודד על תארים, גם ביורוקאפ וגם בספרד", סיפר מקל.

קםטן נבחרת ישראל התייחס לשינויים הצפויים בסגל קבוצתו לקראת העונה הבאה: "לשמחתי הרוב נשאר. תשעה שחקנים ממשיכים. הקבוצה מחפשת עוד שחקן בעמדות הסנטר, הקלע והפאוור פורוורד. צריך לעשות החתמות טובות ועם הבסיס שיש, אני חושב שנדבר חזק מאוד".

גל מקל
גל מקל | אתר הליגה הספרדית בכדורסל

מלאגה פספסה את הכרטיס לחצי הגמר בספרד, בעקבות הפסד 87:86 למי שסיימה בסופו של דבר כאלופה – באסקוניה של דושקו איבאנוביץ': "ראיתי את הגמר וכאב לי בלב, כי המשחק שלנו נגד באסקוניה היה חמש פעמים אצלנו בכיס והיינו טיפשים מספיק כדי להפסיד. באמת כאב. באסקוניה בשלושה משחקים של להיות או לחדול ניצחה בנקודה או שתיים, אז מגיע לה כל הכבוד על זה. באמת הרגשתי שבמשחק אחד אנחנו יכולים להתמודד עם כל הקבוצות. אם היינו מנצחים את באסקוניה באותו משחק היינו פוגשים את ולנסיה בחצי, שזה קשה, אבל לך תדע".

לבסוף, הרכז בן ה-32 תיאר את החוויה שלו בספרד: "אני מאוד נהנה. ברור שיש געגוע לארץ, זו הולכת להיות השנה הרביעית שאני מחוץ לישראל. מצד שני, יש קריירה שאין לנו הרבה שנים לנצל עד תום וצריך לעשות את זה. בסיטואציה הנוכחית במלאגה, הרווחתי גם מועדון מדהים וגם מקום מדהים לגור בו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי