הקלאסיקו הראשון של העונה: ברצלונה וריאל ייפגשו בגמר הסופרקאפ

אברינס קלע 19 נקודות, מתוכן 16 במחצית השנייה, בדרך ל-68:72 של הקטלאנים על האלופה באסקוניה בחצי הגמר. במשחק השני, רודי פרננדס הצטיין עם 18 והבלאנקוס גברו על טנריפה

(גודל טקסט)

עונת הכדורסל בספרד יצאה לדרך הערב (שבת) עם חצי גמר הסופרקאפ, שבו שרונאס יאסיקביצ'יוס רשם ניצחון בכורה כמאמן ברצלונה, 68:72 על האלופה באסקוניה בשחזור הגמר האחרון. בקרב על התואר קיבלנו את הקלאסיקו הראשון של העונה, אחרי שריאל מדריד גברה על טנריפה בחצי הגמר השני. משחק הגמר ייערך כבר מחר (שידור ישיר בספורט4 החל מ-19:25).

באסקוניה – ברצלונה 72:68

בארסה פתחה בריצת 0:16 ועלתה ליתרון דו ספרתי מהיר, עליו שמרה גם אל תוך הרבע השני, אבל הבאסקים צימקו ל-35:28 בהפסקה וכפו שוויון ברבע השלישי. כאן התעורר אלכס אברינס, שקלע 16 מ-19 הנקודות שלו במחצית השנייה, כולל חמש שלשות בסך הכל והוביל את הבריחה של ברצלונה. האלופה לא ויתרה והתקרבה שוב ל-71:68 ברבע האחרון, אך לא הצליחה להפוך את התוצאה ולצאת עם הניצחון.

מלבד אברינס, בקבוצה של שאראס בלטו ניקולה מירוטיץ' שסיים עם 13 נקודות ו-6 ריבאונדים וברנדון דייויס שקלע 10. אצל באסקוניה, לוקה וילדוסה, השחקן המצטיין בגמר האחרון בין שתי הקבוצות, הוביל את הקלעים עם 14 נקודות ואלק פיטרס תרם כמות זהה. רוקאס גיידראיטיס הוסיף 12.

טנריפה – ריאל מדריד 92:79

הקבוצה של פאבלו לאסו פתחה פער דו ספרתי כבר ברבע הראשון ועלתה ל-8:18. טנריפה, שבעוד שלושה ימים תקווה להעפיל לטורניר הפיינל אייט של ליגת האלופות, בו תשתתף גם הפועל ירושלים, עוד החזיקה מעמד במחצית הראשונה, אך לאחר ההפסקה ריאל לחצה על הדוושה וברחה ליתרון שיא של 51:69, שממנו היריבה כבר לא הצליחה להתאושש.

רודי פרננדס קלע חמש שלשות מתשעה ניסיונות בדרך ל-18 נקודות לזכות הבלאנקוס, גבריאל דק ואנתוני רנדולף הוסיפו 12 כל אחד והאחרון גם הוריד שמונה כדורים חוזרים. בצד המפסיד, מרסליניו הוארטס הוותיק סיים עם 17 נקודות וברונו פיטיפאלדו תרם 15, אך מלבד השניים הללו אף שחקן לא הגיע לספרות כפולות.

צפו בתקציר הניצחון של ריאל מדריד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי