ריאל מדריד מחזיקת הסופרקאפ הספרדי אחרי 67:72 על ברצלונה

כמו בשנה שעברה, הבלאנקוס ניצחו בקלאסיקו והשתלטו על התואר הראשון של העונה. קמפאסו הצטיין עם 21 נקודות, 22 של מירוטיץ' לא הספיקו לקבוצה של שאראס. מלאגה של מקל זכתה בטורניר אנדלוסיה

(גודל טקסט)

התואר הראשון של עונת הכדורסל בספרד הלך לריאל מדריד, שגברה הערב (ראשון) 67:72 על ברצלונה בגמר הסופרקאפ, בדיוק כפי שקרה בשנה שעברה, ורשמה זכייה שלישית רצופה במפעל. הבלאנקוס, שהודחו במפתיע מטורניר סיום העונה האחרונה וכשלו בשמירה על תואר האליפות, פתחו את עונת 2020/21 ברגל ימין ויגיע במומנטום למחזור הראשון בליגה, שייערך בסוף השבוע הקרוב.

פקונדו קמפאסו, שככל הנראה יעזוב את ריאל מדריד ברגע שייפתח שוק השחקנים החופשיים ב-NBA, נבחר לשחקן המצטיין בסופרקאפ בפעם השנייה ברציפות. הארגנטינאי הוכתר ל-MVP בכל ארבעת המפעלים האחרונים בהן זכתה הקבוצה שלו.

קמפאסו סיים הערב עם 21 נקודות והוביל את קלעי הבלאנקוס. אלברטו אבאלדה הוסיף 13 משלו, גבריאל דק תרם 11. בשורות הקבוצה של שרונאס יאסיקביצ'יוס בלט ניקולה מירוטיץ' שקלע 22, אך חוץ ממנו ומניק קלאת'ס, שקלע 11, אף שחקן של הבלאוגרנה לא הגיע לספרות כפולות.

שחקני ריאל מדריד חוגגים | אתר הליגה הספרדית

במקביל, גם מלאגה של גל מקל רשמה ערב מוצלח כשזכתה בטורניר קדם העונה שנערך באנדלוסיה. הרכז הישראלי קלע 4 נקודות בניצחון של קבוצתו, 82:99 על בטיס של ג'יימס פלדין.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי