צפו בתקציר: בדאלונה ושון דוסון גברו 73:81 על מלאגה וגל מקל

גל מקל | אוניקאחה מלאגה, האתר הרשמי

הפורוורד הישראלי חזר לליגה הספרדית 11 חודשים אחרי הפציעה בגיד אכילס וקלע 3 נקודות בניצחון של קבוצתו על זו של קפטן הנבחרת, שפתח בחמישייה ומסר 7 אסיסטים לצד 7 נקודות

(גודל טקסט)

בעיכוב של יומיים, שנגרם כתוצאה מהימצאות אחד משחקני מלאגה כחיובי לקורונה, חובנטוד בדאלונה של שון דוסון ואוניקאחה של מקל עלו הערב (שני) למשחקן הראשון בליגה הספרדית לעונת 2020/21, שהסתיים בניצחון לבדאלונה.

11 חודשים לאחר שקרע את גיד אכילס ורשם פציעה קשה שנייה ברציפות, שהשביתה אותה לאורך כל העונה הקודמת, דוסון חזר לשחק במסגרת הליגה וקיבל שש דקות וחצי, בהן קלע שלוש נקודות, הוריד שלושה ריבאונדים ומסר שני אסיסטים, אחד מהם באליי-הופ להטבעה של סימון בירגאנדר. הסנטר אנטה טומיץ' הוביל את המנצחת עם 17 נקודות ושבעה כדורים חוזרים. המשחק הבא של חובנטוד ייערך ביום שישי הקרוב ובו היא תתארח אצל בטיס של ג'יימס פלדין, אקס הפועל ירושלים.

מהעבר השני, מקל פתח בחמישייה של מלאגה ומסר שבעה אסיסטים, בנוסף לשבע הנקודות שקלע ב-22 דקות על הפרקט. אקסל בוטייל היה הקולע הבולט בשורות המפסידה, עם 15 נקודות. במחזור הבא, שיתקיים כבר בעוד שלושה ימים, קפטן נבחרת ישראל וחבריו יפגשו קבוצה קטלונית נוספת, אך הפעם זו תהיה ברצלונה המאיימת הרבה יותר (שידור ישיר בספורט2 ב-22:40).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי