מצא בית: ניקולה מירוטיץ' ימשיך בברצלונה עד 2025

ניקולה מירוטיץ'
ניקולה מירוטיץ' | ברצלונה, האתר הרשמי

הפורוורד הספרדי-מונטנגרי האריך את חוזהו במועדון הקטלאני: "מאז שהגעתי הביעו בי אמון, פעמים רבות אמרתי שאני מופתע מאיך שהאוהדים קיבלו אותי"

(גודל טקסט)

ניקולה מירוטיץ' הדהים את חובבי הכדורסל בקיץ שעבר, כשוויתר על כסף גדול ב-NBA כדי לחזור לאירופה ולהצטרף לברצלונה, ונראה כי הוא מצא בית: היום (שישי) המועדון הקטאלני הודיע כי הכוכב האריך את חוזהו עד סוף יוני 2025. מירוטיץ' חתם אשתקד על חוזה לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת.

הפורוורד הספרדי-מונטנגרי נבחר לשחקן המצטיין בליגה המקומית בעונה שעברה, הודות לממוצעים של 19.5 נקודות ו-5.7 ריבאונדים למשחק. יחד עם זאת, הוא לא הצליח להשיב לבארסה את תואר האליפות ויקווה לעמוד במשימה בעונה הנוכחית. בשני המחזורים הראשונים, הוא קלע 23 נקודות והוריד 8.5 ריבאונדים בממוצע למשחק, כאשר אתמול הבלאוגרנה ניצחו את מלאגה של גל מקל.

"אני אסיר תודה כלפי המועדון על ההזדמנות ושמח להאריך את החוזה שלי", אמר מירוטיץ', "2025 נשמע נהדר, הרבה שנים בהן אלבש את הגופיה הזו, בתקווה שיהיו הרבה הצלחות. מאז שהגעתי, המועדון הביע בי אמון. כולם יודעים שלא היה לי קל לחזור מארצות הברית, אך המועדון הראה רצון להביא אותי הנה והאוהדים נתנו לי אהבה, אנרגיות טובות ופעמים רבות אמרתי שאני מופתע מאיך שהם קיבלו אותי", הוסיף הפורוורד, שלפני הקדנציה שלו בליגה הטובה בעולם לבש את מדיה של היריבה המושבעת, ריאל מדריד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי