ניצחונות למקל ולכהן, דוסון הפסיד לריאל מדריד

גל מקל | אוניקאחה מלאגה בפייסבוק

קפטן נבחרת ישראל תרם 9 נקודות ו-5 אסיסטים ועזר לקבוצתו לחזור מפיגור דו ספרתי ל-78:81 על אנדורה. אקס מכבי ת"א קלע 7 נקודות ב-80:87 של אובראדוירו על בטיס. הפורוורד ובדאלונה הובסו 87:64 ע"י הבלאנקוס

(גודל טקסט)

בזמן שצום יום הכיפורים חל כאן בארץ, בליגה הספרדית נערך אתמול (ראשון) מחזור נוסף של משחקים, בהשתתפות שלושה שחקנים ישראלים. אחד מהם היה גל מקל, שעזר לאוניקאחה מלאגה לבצע קאמבק מצוין בדרך לניצחון על אנדורה. מקל סיים את המשחק עם 9 נקודות ו-5 אסיסטים ב-21 דקות על הפרקט. הקבוצה שלו פיגרה ב-11 נקודות בסיום הרבע השלישי, אך בעזרת ריצת 2:14 אדירה הפכה את התוצאה ורשמה ניצחון בכורה בליגה, 78:81. אגב, קפטן נבחרת ישראל וחבריו יחלו מחר את דרכם ביורוקאפ, במפגש עם פריז לבלואה הצרפתית, בה משחק תומר גינת.

ישראלי נוסף שניצח היה ג'ייק כהן. קבוצתו של הפורוורד, אובראדוירו, שמרה על מאזן נקי מהפסדים בתום שלושה מחזורים, אחרי שגברה 80:87 על בטיס. כהן תרם 7 נקודות וכדור חוזר אחד, ב-13 דקות משחק.

לשון דוסון וחובנטוד בדאלונה חיכה אתגר עצום, שהסתיים בחוסר הצלחה מבחינת הקטלאנם: למרות ששיחקו נגד סראגוסה רק יומיים לפני כן, הבלאנקוס המשיכו בכושר הלוהט ותוך זמן קצר פתחו פער דו ספרתי, שהגיע בשיאו ל-31 נקודות, בדרך ל-64:87 מוחץ. דוסון קיבל ארבע דקות וחצי וקלע בהן שתי נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי