ליאו ווסטרמן חתם בברצלונה עד תום העונה

ליאו ווסטרמן | Mike Kireev/NurPhoto via Getty Images

המועדון מקטלוניה אישר את החתמתו של הרכז הצרפתי, אשר פתח את העונה בפנרבחצ'ה ויגיע כמחליף לתומא הרטל, שמסרב לעזוב בשלב זה. בעבר שיתף פעולה עם שאראס בשתי קדנציות בז'לגיריס

(גודל טקסט)

ברצלונה הוליכה את טבלת היורוליג למשך מרבית הסיבוב הראשון, אלא שרצף של שלושה הפסדים לקראת הגעתה לנקודת האמצע של העונה הוריד אותה למקום השלישי. היום (רביעי) הבלאוגרנה החתימו שחקן שהם מקווים כי יעזור להם לחזור למוטב: ליאו ווסטרמן הצטרף לסגל של שרונאס יאסיקביצ'יוס ויערוך אימון ראשון כבר הערב.

הרכז הצרפתי, שפתח את העונה בפנרבחצ'ה, חתם למעשה על חוזה בבארסה כבר כשהקבוצה מקטלוניה ביקרה באיסטנבול לפני שבועיים ופגשה את אנאדולו אפס, אך השלמת המהלך התעכבה מעט על מנת לבצע שינויים בהסכם שיאפשרו את צירופו של ווסטרמן, זאת בשל העובדה שהמועדון מנווט כעת על ידי הנהלת מעבר לקראת הבחירות לנשיאות שייערכו החודש, ולכן הוחלט שלא לבצע רכישות אשר יחרגו מהתקציב העונתי המקורי.

ווסטרמן מכיר את מצוין את שאראס, תחתיו שיחק בשתי קדנציות שונות במדי ז'לגיריס קובנה, בעונות 2016/17 ו-2018/19. בבארסה הצרפתי (28, 1.98) ישמש כגיבוי לניק קלאת'ס ויחליף את תומא הרטל, אותו המועדון מנסה לשחרר לאחר התקרית החריגה שאירעה בין הצדדים לפני שבועיים: כזכור, ברצלונה סירבה להעלות את הרטל לטיסה חזרה מאיסטנבול, כיוון שגילתה שהאחרון מנהל מגעים עם ריאל מדריד. בשלב זה, הרטל מסרב לקבל את ההצעה שהוגשה לו להתרת החוזה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי