יצטרף לגל מקל? מלאגה הגישה הצעה לגרג מונרו

גרג מונרו | Mike Kireev/NurPhoto via Getty Images

על פי "יורוהופס", קבוצתו של הרכז הישראלי פנתה אל הסנטר ששוחרר מחימקי בחודש שעבר ולא יכול לחתום בקבוצת יורוליג עד העונה הבאה. השחקן טרם החליט אם להצטרף לספרדים, שנמצאים במשבר

(גודל טקסט)

קבוצתו של גל מקל, אוניקאחה מלאגה, עשויה לצרף בקרוב רכש מרשים: הספרדים הגישו הצעה לגרג מונרו, הסנטר ששיחק תשע עונות ב-NBA – כך דווח היום (שני) ב"יורוהופס". נכון לעכשיו, כך נכתב, הביג-מן עדיין לא החליט האם להיענות בחיוב למועדון האנדלוסי.

מונרו פתח את העונה בחימקי מוסקבה הרוסית, אך שוחרר ממנה בתחילת חודש ינואר ובעקבות כך אינו יכול לחתום בקבוצת יורוליג אחרת עד לסיום העונה הנוכחית, שכן מועד ההעברות האחרון כבר חלף. הסנטר העמיד ממוצעים של 10.3 נקודות ושישה כדורים חוזרים בתשעה משחקי יורוליג כשחקן חימקי. העונה שעברה הייתה הראשונה שלו באירופה ואז הוא שיחק בבאיירן מינכן, אחרי שעבר בשש קבוצות שונות בליגה הטובה בעולם.

מלאגה, שסבלה מלא מעט פציעות העונה, נמצאת בתקופה רעה מאוד והפסידה בכל תשעת המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות. גל מקל נעדר כבר קרוב לחודשיים, תחילה בגלל שבר בכף ידו, כאשר בהמשך אף נדבק בנגיף הקורונה ולאחרונה סיפר כי בשל סיבוך במחלה, הוא צפוי להחמיץ גם את החודשיים הקרובים. ביורוקאפ האנדלוסים במאזן שלילי 3:0 בשלב הטופ 16 וקרובים להדחה מוקדמת, בעוד בליגה הספרדית הם מדורגים במקום התשיעי עם תשעה ניצחונות מתוך 21 משחקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי