לאחר עשור: באסקוניה זכתה באליפות ספרד עם 67:69 על ברצלונה

לאחר מותחן אדיר, הבאסקים גברו על יריבתה הקטלאנית בזכות סל ניצחון של וילדוזה (17 נקודות) כשלוש שניות לסיום המשחק הצמוד. שנגליה הוסיף 14 משלו. הרטל הצטיין בשורות בארסה עם 21 נקודות

(גודל טקסט)

הכי מותח שיש. עונת 2019/20 בליגה הספרדתי בכדורסל הגיעה הערב (שלישי) לרגע השיא שלה עם משחק הגמר בטורניר סיום העונה. באסקוניה קטפה את התואר הרביעי בתולדותיה בזכות 67:69 על ברצלונה באולם הריק מקהל בוולנסיה, כאשר סל הניצחון של לוקה וילדוזה הושג 3.2 שניות לסיום.

למרות פתיחה טובה של ברצלונה, בהובלתו של תוצא הרטל, טוקו שנגליה ווילדוזה היו שם עבור קבוצתם כדי להחזיר אותה למשחק ולדאוג שהוא יהיה צמוד בכל דקותיו. המהלך המכריע הגיע בזכות אסיסט מבריק של אצ'ילה פולונרה, שראה את ה-MVP של המשחק, ולידוזה, פנוי לגמרי מתחת לסל ולאחר עשור החזיר את התואר לבאסקוניה.

את העונה הסדירה סיימה הקבוצה הבאסקית במקום השמיני, עם מאזן 11-12. בטורניר סיום העונה שנקבע לאחר "פגרת הקורונה" היא כבר הציגה מאזן של 2-5. וילדוזה היה הקלע המצטיין בשורותיה עם 17 נקודות, שנגליה הוסיף 14 משלו. בארסה נשענה בעיקר על הרטל שסיים עם 21 נקודות. קורי היגינס תמך בו 14 נקודות. ניקולה מירוטיץ קלע 8 בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי