Sport1 Banner

פיב"א הודיעה רשמית: הפיינל אייט באתונה, כניסת קהל טרם אושרה

שחקני הפועל ירושלים | אודי ציטיאט

לידיעת הפועל ירושלים: ארגון הכדורסל העולמי אישר כי בירת יוון תארח את האירוע, אך עדיין לא הוחלט אם אוהדים יורשו להיכנס לאואקה

(גודל טקסט)

פיב"א הודיעה היום (רביעי) רשמית כי בירת יוון, אתונה, תארח את טורניר הפיינל אייט של ליגת האלופות, בו תשתתף כמובן הפועל ירושלים. בנוסף, פדרציית הכדורסל הבינלאומית הבהירה כי עדיין לא התקבלה החלטה בנוגע לכניסת קהל להיכל האואקה וכי הנושא ייסגר בהמשך, בכפוף להוראות הרשויות ביוון.

כזכור, לפני כשלושה שבועות דווח במדינה המארחת כי לפי ההערכות, פיב"א תאשר נוכחות של כ-9300 אוהדים במשחקים, כלומר תפוסה של 50% מהיכל ניקוס גאליס (בשמו הרשמי), שכבר אירח את הפיינל פור של המפעל ב-2018.

מנכ"ל ליגת האלופות מסר בהודעת פיב"א: "בחרנו באתונה משתי סיבות, הראשונה היא שיתוף הפעולה המצוין בינינו לממשלת יוון והבטוחות שקיבלנו ממנה לגבי כניסה ויציאת הקבוצות. בנוסף, אנחנו מגיעים לסביבה שנתנה מענה טוב למגיפה. הסיבה השנייה קשורה לניסיון של א.א.ק אתונה והעובדה שהיכל אואקה יוצר ביטחון עבורנו".

יריבת הפועל ירושלים ברבע הגמר תהיה סן פבלו בורגוס הספרדית, שכבר שיחקה נגד מחזיקת גביע המדינה בשלב הבתים של התחרות. חוץ מהשתיים הללו, גם א.א.ק אתונה, סראגוסה, נימבורק וטורק טלקום הבטיחו את מקומן בטורניר הפיינל אייט. המנצחות במפגשים בין דיז'ון לניז'ני נובגורוד, ובין טנריפה לאוסטנד, יעפילו גם הן לשלב שמונה האחרונות.

אואקה | Panagiotis Moschandreou/Euroleague Basketball via Getty Images
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי