יריבת ירושלים בחצי הגמר: ניז'ני, דיז'ון או טורק טלקום

שחקני הפועל ירושלים | אודי ציטיאט

ליגת האלופות של פיב"א תסתיים בפיינל 8 באתונה, הקבוצה של עודד קטש תפגוש ברבע הגמר ב-30 בספטמבר את בורגוס ואלה היריבות שמחכות לה ב-2 באוקטובר אם תעבור. הגמר ב-4 באוקטובר

(גודל טקסט)

בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, פיב"א הקפיאה בחודש מרץ את כל המשחקים הבינלאומיים וקבעה כי ליגת האלופות תוכרע בטורניר פיינל 8 באתונה. כל המשחקים יתקיימו באולם האולימפי ניקוס גאליס (לשעבר האואק"ה), אשר מכיל 18 אלף מקומות ישיבה.

הקבוצה של עודד קטש תפגוש ברבע הגמר את בורגוס, והיום (חמישי) סוף סוף נקבע מועד סופי להתמודדות הזו – ב-30 בספטמבר. כמו כן, נקבעו היריבות האפשריות בחצי הגמר אם הירושלמים ינצחו – המנצחת במשחק המקביל בין טורק טלקום לבין המנצחת בסדרת שמינית הגמר שטרם הושלמה, כאשר דיז'ון וניז'ני נובגורד ישחקו את המשחק המכריע בשבוע הבא בצרפת.

אגב, לבקשת הקבוצה, אם וכאשר היא תעפיל לחצי הגמר, או אז המשחק יהיה הראשון מבין שני החצאים שיתקיימו ביום שישי ה-2 באוקטובר. המשחק על מקומות 3-4 וכמובן הגמר הגדול יתקיימו ב-4 באוקטובר.

המארגנים של המפעל גם הודיעו כי נשקלת הכנסה של קהל למשחקים, אך החלטה בנושא תפורסם בהמשך. לפני כחודש פיב"א תאשר נוכחות של כ-9,300 אוהדים במשחקים, כלומר תפוסה של 50% מהיכל ניקוס גאליס (בשמו הרשמי), שכבר אירח את הפיינל פור של המפעל ב-2018.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי