Sport1 Banner

בשל הסגר בצרפת: חולון וירושלים החליפו ביתיות בליגת האלופות

טיירוס מגי, טאריק פיליפ | ברני ארדוב

הסגולים יארחו את שולה בשלישי הבא ובעקבות כך נדחה משחקם נגד הפועל חיפה, מחזיקת גביע המדינה תשחק בביתה נגד לימוז', שהושפעה גם היא מהתפשטות הקורונה בצרפת. וגם: נדחה המשחק בין נהריה למכבי חיפה

(גודל טקסט)

הפועל חולון הודיעה היום (שני) על החלפת הביתיות במשחקה נגד שולה הצרפתית במסגרת ליגת האלופות של פיב"א. קבוצתו של סטפאנוס דדאס, שהעפילה שלשום לגמר גביע ווינר, תארח את שולה ביום שלישי הבא (10/11) בשעה 19:00. כזכור, המשחק היה אמור להתקיים במגרשה של שולה לפני שבועיים, אך נדחה לאחר גילוי מספר נדבקים בקורונה בקבוצה הצרפתית, לרבות המאמן.

בעקבות כך נדחה המשחק בין הפועל חולון להפועל חיפה, שתוכנן להיערך ב-11 בחודש במסגרת המחזור הראשון בליגה. מועד חדש להתמודדות יפורסם בהמשך. כמו כן, מנהלת הליגה הודיעה גם על דחיית המשחק בין עירוני נהריה למכבי חיפה, שעבר מה-15 בנובמבר ל-5 בדצמבר, כאשר במקום אותו משחק נהריה תארח את הפועל חיפה ב-12 בחודש, במשחק מהמחזור ה-12.

בחזרה לליגת האלופות. התפשטות הנגיף בצרפת, מדינה שנכנסה לסגר בימים האחרונים, אילצה גם נציגה אחרת במפעל הבינלאומי להחליף ביתיות. מדובר בלימוז', שתתארח אצל הפועל ירושלים ביום רביעי הבא בשעה 21:00, לאחר שהאדומים מהבירה הסכימו לבקשת הצרפתים להחלפת ביתיות.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי