קטש נפרד מירושלים עם הפסד 78:77 מאכזב לטורק טלקום

עודד קטש | דני מרון

רגע לפני שהוא עובר לקווים של פנאתינייקוס, המאמן קיווה ניצחון חשוב עבור הקבוצה מהבירה ולהשיג את הכרטיס לשלב הבא, אבל הירושלמים שמטו יתרון של 19 נקודות ואפשרו לטורקים לנצח ברבע האחרון

(גודל טקסט)

שבוע בלבד חלף מאז שנודע כי פנאתינייקוס מעוניינת בעודד קטש, והערב (רביעי) המאמן ניהל את משחקו האחרון על הקווים של הפועל ירושלים, ולצערו הוא סיים אותו עם הפסד 78:77 מאכזב נגד טורק טלקום, במשחק בו הקבוצה מהבירה שמטה יתרון של 19 נקודות. לאור ההפסד, י-ם הסתבכה לקראת מחזור הסיום של ליגת האלופות של פיב"א וכעת היא תזדקק לניצחון במחזור האחרון נגד לימוז', לצד הפסד של איגוקאה בטורקיה.

מחליפו של קטש הוא דאיניוס אדומייטיס, שהגיע הערב לארנה בעיר הבירה וראה את הקבוצה הבאה שלו פשוט רוקדת על הפרקט במחצית הראשונה, ובהובלתם של תמיר בלאט וטיישון תומאס כבר השיגה יתרון שמתקרב ל-20 נקודות על פני יריבתה, שניצחה אותה בטורקיה בהפרש של ארבע נקודות בלבד.

בלאט, שצלף ארבע שלשות באחוזים גבוהים, המשיך להוביל את ירושלים גם במהלך החצי השני וקיבל גם עזרה מנקודות של כריס קרמר. מנגד, טורק טלקום החלה לנגוס מעט בהפרש, אך משחק ההתקפה שלה לא היה מספיק חד כדי להחזיר את המשחק לחיים. במצב של יתרון חד ספרתי, ג'ייקובן בראון החזיר את הסטטוס קוו עם סל על הבאזר של הרבע השלישי וקבע 55:66 לישראליים.

קטש. לא ציפה להפסד הזה | דני מרון

ברבע האחרון המשחק נפתח מחדש. נראה שהחניכים חשבו שהניצחון כבר בכיס שלהם והאורחת מאנקרה ניצלה את זה כדי לקזז את ההפרש, כשבשיא הפועל ירושלים איבדה לגמרי את היתרון שלה במשחק, ובמצב של שוויון 77:77 נשרקה עבירה לחובתו של בראון, אשר הובילה לפיגור הראשון במשחק של ירושלים, שגם הכריע את הכל.

קלעו להפועל ירושלים

תמיר בלאט 15 נקודות ו-5 אסיסטים, טיישון תומאס 15 ו-6 ריבאונדים, כריס קרמר 14 ו-5 אסיסטים, מלקולם היל 12, ג'ייקובן בראון 10 ו-6 אסיסטים, סולימאן בריימו 7, עידן זלמנסון 4.

דאיניוס אדומייטיס. צפה בהפסד המפתיע של ירושלים | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי