הפועל חולון ניצחה 71:89 את שולה ועלתה לשמינית גמר האלופות

מקסים דה זאו | FIBA

הישג נהדר לסגולים, שהכניעו את הצרפתים בחוץ והבטיחו את המקום הראשון בבית, בדרך להעפלה ראשונה אי פעם לשלב הנוקאאוט במפעל. דה זאו הוביל עם 21, 16 להאריס

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

הפועל חולון רשמה הערב (רביעי) הישג נהדר ומשמעותי: הקבוצה של סטפאנוס דדאס ניצחה 71:89 את שולה בצרפת ובכך הבטיחה את המקום הראשון בבית ג' בליגת האלופות של פיב"א, מה שמעניק לה את הכרטיס לשמינית גמר המפעל לראשונה אי פעם. הסגולים-צהובים המשיכו במומנטום המצוין שנמשך מאז סוף חודש נובמבר, כאשר חיברו ניצחון שישי ברציפות בכל המסגרות ו-14 בסך הכל ב-15 המשחקים האחרונים. ראוי לציין כי חולון הקדימה בשלב הבתים את א.א.ק אתונה, פיינליסטית העונה שעברה בליגת האלופות.

שחקניו של דדאס הובילו כמעט לאורך כל הערב למעשה, ולאחר מחצית ראשונה צמודה יחסית שבה הפרש השיא עמד על שמונה נקודות, סי ג'יי האריס ואייזיאה מיילס סגרו את הרבע השלישי בדקות טובות שהגדילו את הפער ל-15 לקראת 10 הדקות האחרונות, שבהן לצרפתים בעצם לא נותר סיכוי.

לגבי מקסים דה זאו, כבר הובהר מזמן ששחקן הפנים הבלגי הוא רכש נפלא עבור חולון. הערב הוא הוכיח זאת פעם נוספת כשהוביל את הקבוצה עם 21 נקודות, 6/8 בזריקות לשתיים וחמישה כדורים חוזרים. האריס בלט גם הוא עם 16 נקודות ושבעה אסיסטים, טיירוס מקגי הוסיף 15 ומיילס סיים עם 14.

האריס. הישג מרשים לחולון | FIBA

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי