נהנית באירופה: עוד ניצחון חוץ להפועל חולון, 81:93 על טופאש

טיירוס מגי | FIBA

הסגולים התאוששו מפיגור מוקדם וסיפקו מחצית שנייה נהדרת בטורקיה, בדרך לשמירה על מאזן מושלם בטופ 16 של ליגת האלופות. מגי כיכב עם 25 נקודות, ג'ונסון הוסיף 20 ומיילס חזר עם 14 ושישה ריבאונדים

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

הפועל חולון המשיכה הערב (שלישי) בעונה האירופית המוצלחת שלה, כאשר שמרה על מאזן מושלם בשלב הטופ 16 בליגת האלופות של פיב"א והשיגה את ניצחונה השני, על טופאש בורסה הטורקית. אחרי שגברו על ברינדיסי באיטליה בשבוע שעבר, הסגולים רשמו ניצחון חוץ נוסף ושמו את עצמם בעמדה נהדרת להעפלה לרבע הגמר, שכן שלושה מתוך ארבעת המשחקים שנותרו להם בשלב הבא יהיו בבית.

טופאש הייתה עדיפה בפתיחה ובנתה לעצמה יתרון של שמונה נקודות בסיום הרבע הראשון, אך שחקניו של סטפאנוס דדאס הגיבו עם ריצת 2:17 ברבע השני ועלו לפלוס שבע, לפני שהמארחת מחקה את הפער וכפתה שוויון 45:45 בהפסקה. כריס ג'ונסון ואייזיאה מיילס סידרו להפועל חולון שמונה נקודות ללא מענה בתחילת הרבע השלישי, כשבהמשך הסגולים שמרו על יתרון קטן לקראת הרבע המכריע. טיירוס קלע את כל שבע הנקודות הראשונות של האורחים ברבע הרביעי והפער צמח ל-13, מיילס, ג'ונסון וסי ג'יי האריס שמרו על הפרש דו ספרתי שטיפס עד ל-15 בשיא ובסופו של דבר, חולון רשמה ניצחון חשוב ומכובד.

מגי סיים כקלע הבולט בקבוצה של דדאס עם 25 נקודות, כשהוא מדייק ב-10 מתוך 14 הזריקות שלו לשתיים ולשלוש במצטבר. ג'ונסון הוסיף 20 נקודות, מיילס שהחלים מקורונה חזר עםם 14 נקודות ושישה כדורים חוזרים והאריס היה הרביעי בספרות כפולות בחולון, עם 11.

עוד ניצחון חוץ. שחקני חולון חוגגים | FIBA
האריס, וורקמן ופניני. הסגולים נהנים באירופה | FIBA
כריס ג'ונסון. 20 נקודות חשובות | FIBA

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי