ניצחון טכני: חולון גברה 76:77 על קרשיאקה

גיא פניני, אייזיאה מיילס | Omer Evren Atalay/Anadolu Agency via Getty Images

עבירה טכנית לארדן על הפרעה להוצאת חוץ כשנותרו 0.6 שניות אפשרה למגי להכריע מקו העונשין, אחרי התעלות של פניני במאני טיים. דדאס הורחק, הסגולים מחקו פיגור של 16 נקודות והתקרבו לרבע גמר ה-BCL. האריס קלע 21

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

הפועל חולון שרדה הערב (שלישי) מותחן גדול בדרך לאחד הניצחונות הדרמטיים ביותר שלה העונה: הסגולים-צהובים גברו 76:77 על קרשיאקה בטורקיה, לא מעט בזכות החלטת שיפוט הזויה בשנייה האחרונה של המשחק. חולון עלתה למאזן 1:3 בטופ 16 של ליגת האלופות של פיב"א ונותרו לה שני משחקים בבית נגד ברינדיסי וטופאש בורסה, בהם תוכל להבטיח העפלה היסטורית לרבע הגמר במפעל.

חולון פתחה מצוין וברחה ליתרון 0:9 מהיר שבהמשך הפך ל-7:16, אבל מאותו שלב קרשיאקה יצאה לריצת 5:25 שהחלה ברבע הראשון ונמשכה לתוך הרבע השני, בו הפרש השיא לזכות הטורקים עמד על 16 נקודות. הסגולים עשו ניסיון ראשון להתקרב בתחילת המחצית השנייה וצימקו למינוס שמונה, אך המארחת החזירה את הפער ל-15 תוך כדי שסטפאנוס דדאס חוטף שתי עבירות טכניות ומורחק מהמשחק.

עם עמית שרף על הקווים, חולון מזערה נזקים לקראת הרבע האחרון, שבו עצרה את יריבתה על שלוש נקודות בלבד בשש הדקות הראשונות, כאשר טיירוס מגי, אייזיאה מיילס וכריס ג'ונסון הובילו חזרה לשוויון 66:66. קרשיאקה שוב עלתה ליתרון שלוש, אבל גיא פניני קלע מחוץ לקשת את הנקודות הראשונות שלו במשחק ואיזן. המארחת דייקה פעמיים מהקו, מגי השווה ופניני הבלתי נלאה שוב ירה מרחוק כדי להעניק לקבוצתו יתרון ראשון מאז הדקה התשיעית.

ניצחון ענק עם שרף על הקווים. חולון חוגגת | Omer Evren Atalay/Anadolu Agency via Getty Images

חשבתם ששם נגמרה הדרמה? אז הסתבר שבאותו רגע היא רק התחילה. סק הנרי ומגי קלעו פעמיים מהקו כל אחד בצד שלו, הג'מייקני הלך לזרוק שוב כשנותרו 2 שניות על השעון ורשם שתי החטאות, אך לקח את ריבאונד ההתקפה ויצא אל מחוץ לקשת כדי לקבור שלשת שוויון מטורפת עם 0.6 על השעון. אחרי פסק זמן, פניני ניגש להוציא את כדור החוץ וכאן הגיעה השריקה שהכריעה: סמיח ארדן הוותיק ספג עבירה טכנית על הפרעה לא חוקית להוצאת החוץ, מגי קלע מקו העונשין וכל מה שנותר לחולון היה להכניס את הכדור מהצד ולחגוג ניצחון.

מי שסיים כקלע הבולט בשורות הסגולים היה סי ג'יי האריס שרשם 21 נקודות, כולל ארבע שלשות משמונה ניסיונות. אייזיאה מיילס הוסיף 20 נקודות, מקסים דה זאו וגיא פניני תרמו שש כל אחד. דדאס ושחקניו יחזרו לליגת האלופות ברביעי הבא, אז יארחו את ברינדיסי.

דדאס הורחק, אך שחקניו עשו את העבודה | Omer Evren Atalay/Anadolu Agency via Getty Images
אחד הניצחונות הדרמטיים של חולון העונה | Omer Evren Atalay/Anadolu Agency via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי